"Lepus"

95 7 0
                                    


"20 bin istiyorum"

"Anlaşmamız böyle değildi!"

"Mm, anlaşmaktan pek hoşlanmam. 20 bin. En fazla 20 dakika içinde elime ulaşmazsa yayınlarım."

"P-pekala. Verdiğiniz adrese transferini yaptırırım."

"Seninle tanışmak güzeldi, sonra görüşmek üzere."

Telefonu kapatırken neşeli çıkan sesimin aksine ifadesiz bir suratla kendimi koltuğa bıraktım. Karşımdaki koltukta keyifle sigarasını içen iri cüsseli adamın bakışları beni bulduğunda neredeyse uyumak üzereydim.

"İyi iş Lepus, neler yapabileceğini bir kere daha göstermiş oldun. Yarın sabah kendi payını almak için uğramayı unutma." esrarın etkisindeki yavaş konuşmasını yavaş hareketleri takip etti. Kapının yavaşça kapanma sesinden sonra gittiğinden emin olmuştum.

Koltuğun karşısında duran sehpadan bilgisayarımı aldım, orta yaşlı iş adamının sekreteriyle olan oldukça ateşli resimlerine bakıp yüzümü ekşittim. Avukatıyla yaptığımız anlaşma gereği bu fotoğrafları silmem gerekiyordu ama dediğim gibi ben anlaşmaktan hoşlanan bir insan değildim...

İstediğim parada anlaştığımız için fotoğrafları yayınlamadım, ama tıpkı diğer azgın iş adamlarının, uyuşturucu bağımlısı pop yıldızlarının, ve diğer birsürü ismini korumak için masum rolü yapan insanların fotoğraflarının, mesaj görüntülerinin olduğu klasöre koydum.

Yarın sabah okula gitmeden önce patronun evine uğramayı unutmamam için hatırlatıcı kurdum, bugün gerçekten iyi iş çıkarmıştık.

Bu noktada ne yaptığımı tahmin etmek zor değildir diye düşünüyorum. Öyle çok abartılacak bir konu da değil zaten, patrona borcu olan amcaların telefonlarını ve bilgisayarlarını ziyaret edip yaptıkları yaramazlıkları bulup onlara karşı tehdit olarak kullanıyor, bu sayede borçlarını kapatmalarını sağlıyorum.

Tamam, belki birkaç şarkıcı ve birkaç oyuncunun yaramazlıklarını nedensiz bir şekilde ortaya çıkarmış olabilirim.. Hadi ama benim de biraz eğlenmeye hakkım yok mu? Neler gördüğümü bilseniz siz de nasıl eğlenceli olduğunu anlardınız.

Daha önce bu tarz işler yapmaya kalkışıp beceriksizce yakalanan, veya yakalanmayan ama ismini sürdüremeyen birçok "meslektaşımın" aksine ben Lepus ismini duyunca bile tüyler ürpertici bir tepki alabilecek biriyim.

İsmim, yani gerçek ismim Jeon Jungkook

Yaşıtlarımın çoğu gibi -malesef- lisede sıradan görünümlü bir öğrenciyim. Yapmaktan hoşlandığım pek fazla şey yok, uyumak ve yemek yemek dışında. İnsanlardan ve insanların hayatına burnumu sokmaktan hiç hoşlanmam. Ah, bir insan hariç:

Kim Taehyung..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

7/24 [TaeKook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin