ini hanya luahan hati aku je eh . kalau rasa nak baca , baca . tak nak ? tekan je back .
aku nak kasi tahu lah , even otak aku ni lembab , takde laa aku nak curi idea orang untuk buat story .
ada yang kata " awak ni vote novel yang hot² je . nak curi idea dorang ke ? "
ni yang paling aku bengang ! aku bukan jenis curi hak orang , aku baca cerita yang aku nak je . tak semua novel , kisah cinta aku baca . tak semua menarik perhatian aku .
cerita sweet² sangat pun aku tak suka , tapi kalau jalan cerita dia , semuanya best , aku baca .
kau yang sesuka hati tuduh² aku ni kenapa ? ke kau pernah buat ni ? HAHAHAHA
cerita yang aku baca , aku tengok cara tulisan dorang , bukan aku curi idea dorang bongong ! haa saje kan nak kasi aku carut lebih² bulan puasa ni .
cara tulisan aku memang fail gila arh . sebab tu aku suka tengok orang punya .
first story aku buat pun MUSUH CINTA . Semua idea tu aku punya idea , tulisan tu semua je kawan aku yang tolong . masa tu mana aku tahu wujudnya benda nama wattpad ni .
tulis pun dalam buku je , lepas tu membe aku cadangkan aku buat blog dan post dekat blog aku tu . aku pun buat , last² story aku kena curi . lepastu makin lama makin ramai yang copy paste story tu .
2, 3 tahun lepas tu baru aku jumpa benda nama wattpad ni .
dulu dengan kawan , sekarang dia dah takde , sape je nak tolong aku ? aku kena laa tolong diri sendiri kan ? kau tak tahu ape ape , jangan nak menuduh sangat .
k chaw !
YOU ARE READING
Words In Heart
Poetry[ Ranking :- #5 in poetry #2 in poetry #1 in poetry Ada beberapa ayat aku copy paste dari kawan & wechat. Ada juga dari twitter & instagram. Dan ada juga ayat yang datang dari hati aku.