Multimedya: Emma Dark
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Merhaba ben Emma Dark ailem ile Dünya yıkılınca hayat olan başka bir gezegene yerleştik. Bu gezegenin adı Vatikon ve oldukça güzel bir gezegen. Burada rahatça gezip dolaşabiliyoruz. Ama bunun için belli saatler var .Aynı şekilde bu gezegende yaşayan tüm insanlar belli bir zamanda antrenman yapmaları gerekiyor. Eğer antrenman yapmazsak düşmanlarımız karşısında yenik düşer ve yaşadığımız yerden oluruz . Ama biz Vatikonlular olarak yaşadığımız yerden mutluyuz. Ayrıca komşularımız ile aramızda çok iyi bir ilişki var çünkü bir vatikonlu olmak bunu gerektirir. Ayy pardon ben dalmış gitmişim benim yaşadığım bu gezegende herkes büyücü ve bende bir büyücü adayıyım. Daha sınavlara girmedim. Ama öğrendiğime göre yakın bir zamanda sınav varmış. O sınava girip kazanacağım ve babam gibi üst düzey bir büyücü olacağım. Babam demişken o çok sinirli birisidir. Genelde yeri geldiğinde sinirli olur tabi haklı. Aslında yaşadığım yer hakkında bilgi vermek istiyorum ama ben bile tam tanımıyorum bile. Mesela gökyüzü neden hep alacakaranlık , insanlar niye büyücü ve en önemlisi düşmanlarımız kim . Ben bu soruları babama sorduğumda cevap alamıyorum sonrada sıkıla sıkıla odama gidiyorum.
Güne gene her sabah olduğu gibi düzenli bir kahvaltı ile başladım. Benim babam her insan gibi antrenman yapmıyor . Çünkü onun öğrencileri var ve bende onlardan biriyim. Ama okulda babama baba diyemiyorum. Neymiş efendim burası okulmuş ev değilmiş tamam onu bende biliyorum ama sen her türlü benim babamsın. Her sabah olduğu gibi üzerime çok sevdiğim gece mavisi üzeri yıldızlar la dolu olan ve huni şeklinde olan şapkamı giyerek çıktım az kalsın ki değneğimi unutuyordum ki canım annem bana hatırlattı. Annem Vatikonun en iyi annesidir . Ayrıca Vatikonun yaşam heyetinde çalışıyor. Oda bizim gibi bir büyücü ama büyüleri sadece yaşam konusunda iyi yani annem dünyadaki hastanelerin görevini görüyor. Aslında babamda en iyi babası ama sorularıma cevap verse aması kalmyacakta neyse candır benim babam can. Okulun önüne geldiğimizde babam gene her zaman ki nasihatlerini veriyordu. Bir dakika ya her ailede anne verir bizde niye baba veriyor anlamadım.
" Bana bak Emma geçen gün olan olay gene olursa değneğinden iki gün uzak kalırsın ona göre" dedi babam
"Tamam baba geçen gün kü gibi özellikle öğrencilerinin yanında sana asla ve asla baba demem" dedim
"Aferin benim kızıma Vatikonun en güzel kızı" dedi babam
"Sende en iyi babasısın diyecem ama olmuyo sen benim şu sorularıma cevap versen öyle olacan ama hiiiiç cevap vermiyorsun" dedim
" Tamam kızım her şeyin bir vakti var sen şu okuldan bir mezun ol haftaya olacağın sınav ile gerisi iplik söküğü gibi gelecek merak etme sadece sabret güzel kızım" der babam
"Ya baba gene beni yağcılık bağcılık taktiği ile dize getirdin helal olsun sana be" dedim gaza gelerek
" Neyse hadi cıvımayalım sınav için çalıştıracak öğrencim bol benim sende dahil" dedi babam anlaşılan ilk konuya tekrar dönmüştük.
"Baba sınav haftaya mı" diye sordum
"Evet kuzu sınav haftaya içeri girelim de çalıştırayım sizi" dedi babam
Okula girdiğimizde herkes bana bakıyordu. Demek ki popüler olmak böyle bir şey di. Neyse sınıfıma doğru ilerledim. Girdiğim de tüm sınıf içerideydi. Herkese günaydın dedikten sonra yerime oturdum. O sırada sınıfa profesör Jack Watson girdi. Bu adamı gördüğüm andan beri çok beğeniyordum. Kendine özel bir tarzı vardı. Ayrıca yakışıklı bir adamdı.
"Evet çocuklar haftaya sınavınız var ayrıca ondan sonra ki haftada büyü okulları yarışması var o yüzden sizi sıkı bir çalışma bekliyor şimdiden kolay gelsin" dedi ve sınıftan çıktı.
Herkes hayretler içinde birbirine bakıyordu bense hiç bir şey anlamamıştım. Babam sınıfa girdi ve bizi aşağı spor salonuna indirdi. Bir kaç büyü öğretti. Öğrettiği büyüler çok zordu ben bile ki babam en iyi büyücü olmasına rağmen ben zorlanarak beş denemede yapabildim.
Okuldan geldiğimde çok yorulmuştum. Annemin bir güzel yemeğini yedim. Ve odama çıktım. Haftayada olsa şimdiden gireceğim sınav hakkında olumlu düşüncelere kapıldım. Birden aklıma prof. Jack Watson'ın söyledikleri geldi. İki hafta sonra büyü okulları yarışması vardı. Bildiğim kadarıyla bu sene ilk defa olacaktı. Dünyada da yapıyorduk ama insan içinde olunca ikide bir bölünüyordu. Birden heyecan bastı. Gece boyunca uyuyamayacağımı anlayınca kendime uyku büyüsü yaptım. Ve ortapedik yatağımda uyumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACAKARANLIK BÜYÜSÜ
Science FictionArkadaşlar bu kitap SNK318 adlı kullanıcıya aittir. Arkadaşımın isteği üzerine ben bölüm yayımladım. Dünya yıkıldıktan sonra başka gezegene taşınan Emma Dark bir büyücü adayıdır. Yaşadığı gezegenin gökyüzü hep alacakaranlıktır. Emma büyücü oldukta...