mødet

10 0 0
                                    




" hej mit navn er cimen og ja det er et underligt navn, men det i skal høre er hvordan jeg døde, så lad os starte"

{}
Det er fredag den 13 oktober.
Solen er ved at gå ned og klokken er mange og jeg sidder og snaver med min kæreste / bolleven, vi er ikke rigtig kærester, men han ser sød. Når men jeg er 16 år blive snart 17. Men der en der skriver til mig jeg ved bare ikke om jeg skal sige det til ham for hvad nu hvis jeg ikke gør så sker der sikker noget og det er min halvbror jeg snaver med så YES. det er virkelig fedt, når men den person der skrive til mig har spurt mig om jeg vil mødes med personen jeg ved ikke om det er en dreng eller en pige men håber det er en pige, men jeg skrev ja, det ville jeg gerne så her sker det lige nu mens min halvbror er på wc. Da han kommer ind siger han at vil have sex, jeg glor på ham og tænker nej men jeg vil gerne have sex med ham så jeg siger ja, min halvbro vcar den første der var oppe i mig, og han tog min mødom da jeg var fuld får første gang.


lørdag den, 14 jeg skal mødes med persoen der skrev til mig, at vi skulle mødes på et tag det viste sig at være at det avr min skole, men der står han og da jeg ser hvem det er skriger jeg i mig selv det er ham, den mest pupolæreste dreng på hele skolen, ( "han gør i 8.A. og han hedder lucifer, og ja jeg ved godt at det hedder djævlen også").


                                                                            j= jonas

                                                                            c=cimen

j: du ser smuk ud cimen 

c: tak, men det er ikke noget det her.

j: jo, du ser virkelig smuk

c: syndes du virkelig

j: ja jeg gør cimen

C: tak jonas

J: cimen jeg holder fest i morgen ville du med?

c: øhh ja det ville jeg gerne

j: her er adressen ............ ... .... 


håber i kunne lide dette kapitel, ved godt at det var kørt og at jeg stopper på sådan et underligt tid punkt, og undskyld vis der er stave fejl er ordblind og den er ikke ratet. 

  

skakmatWhere stories live. Discover now