Casa

10 3 0
                                    

-Alo?spun eu cu frică
Se aude un şuierat în vânt.Îmi spuneam în cap "În ce m-am împotmolit acum"în timp ce mă duceam în subsolul unei case dărăpănate.Îmi iau lanterna din ghiozdan şi o aprind să văd ce este acolo jos.După ce merg după un colț am văzut pe pereți semne nazi şi pentagrame toate pictate cu sânge.Mă duc mai departe.Văd pe jos...un cadavru.Avea răni peste tot,cea mai rea era la cap avea o rană execrabilă i se vedea creierul care îi iesea afară din cap,avea piciorul rupt,şi lângă el era o cutiuță mică, care avea un fel de manetă mică.Când am început să învârt maneta a ieşit din ea o mică balerină care dansa şi se auzea muzică pentru balet.Când am vrut să ies,am văzut că uşa era încuiată.Când m-am întors cutiuța a dispărut.Mă duc mai departe.Văd un geam şi un om sufocat.Cum am ştiut?Era spânzurat... Lângă el era un cuțit.M-am întors cu spatele şi am văzut că acel cadavru de pe jos a dispărut.M-am întors să văd dacă cadavrul spânzurat a dispărut.Aveam dreptate.Am văzut pe un perete scris cu sânge "You're next" şi am simțit un fior pe spate... Mă duc mai departe. Văd trei cadavre așezate cu grijă lângă o pentagramă uriaşă pe podea cu niște lumânări negre.Am simțit o mână pe umărul meu, dar când m-am întors nu era nimeni. Apoi am fost înjunghiat în spate.Apoi... AM VĂZUT-O.Avea o față de nebun...Chiar avea o faţă de om... Şi chiar avea ochi. Iar din ei ieşea sânge.Nu avea limbă... A dispărut... Mă duc mai departe... Văd un cadavru în cadă. Mă duc în spate. Am văzut-o cu un cuţit în mână şi cum fugea după mine.M-a prins... Am simţit cuţitul străpungându-mi pieptul şi sângele care ieşea pe venele mele. Am auzit-o spunând"Îmi pare rău, nu e nimic personal... "Şi imediat mi-am dat seama fantoma cui era. Şi i-am spus "Nu este nimic..."Şi apoi fantoma a făcut un ritual pe mine în care mi-a vindecat rana. Şi i-am mulţumit apoi m-a condus afară şi aşa am trăit să vă spun povestea.








SFÂRŞIT...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 30, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

FANTOMA SATANICĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum