Aku melangkah masuk ke dalam universiti dengan kawan aku, jungkook. Oh ya lupa.. Aku tomboy sikit. Beshe2 je😂. Back to story. Jungkook ni jiran sebelah rumah aku.. Mmg dah terbiasa la kawan ngan dia. Handsome.. Tapi lebih pada cute la. Rasa nak cubit je. "Hyun, dah lama an tak masuk universiti. Rasa gementar pun ade gak. Tapi dlm masa yang sama happy sbb dpt jumpa kawan baik aku", kata Jungkook. "Kan.. Aku pun rasa cenggitu gak. Tapi siapa kawan baik kau?", aku tanya balik. "Jimin, jin, taehyung, rap monster, suga ngn j-hope", jawab jungkook. "Ouh. Taehyung tu handsome an?", kata aku sambil tgk student2 universiti ni. "Handsome tu mmg la.. Tapi aku lagi handsome an?", tanya jungkook sambil siku tangan aku. "Entah. Hahaha.. Btw pehal kau siku tangan aku?", aku pandang muka dia. "Hahaha saja", tu je la jawapan dia. Aku ngn dia pun terus la jalan sampai la dekat kelas kitorang. "Hyun, duduk la sebelah aku", kata jungkook dengan puppy eyes dia tuh. Halahaii. "Gi duduk ngang bestfriend kau tu", tunjuk aku kat sekumpulan pelajar lelaki yang gelarkan group dorang ialah 'BTS'. "Okay bye. Nanti rehat makan sama2 tau", kata jungkook sambil melambai ke arah aku. Aku pun balas pastu terus duduk sebelah kawan aku, Soyou. "Weh lama tak jumpa kau", kata soyou sambil memeluk aku ngan eratnya. Sampai aku takleh bernafas. Sakai nye perempuan. "Iyo la.. Aku pun lama x jumpa kau. Jangan la peluk aku camni", kata aku. Dia pun meleraikan pelukan dan tersenyum. Aku buat donno jew😂 Pastu soyou suruh aku tengok kat pintu kelas. Pastu aku pun tgk la apa yg ada kat situ. Then aku nampak group BIGBANG masuk. Aku pandang soyou. "Weh.. Hensem yall dorang tu", soyou pun dh mula tunjuk perangai dia😂 aduhhaii... Tiba2 salah seorang dri ahli group bigbang tu dtg kat aku dan berdiri betul2 depan meja aku.. Aku terdiam. BERSAMBUNG PUI LAHAI..
HAI READERS.. THANK YOU SEBAB SUDI BACA CERITA YANG X SEBERAPA NI AHAKSS
YOU ARE READING
I'm seungri's girlfriend?!
Fanfiction"Korang ni dh la sweet couple.. Last2 gaduh.. Klu cmtu kau couple ngn aku je la" - jungkook bts "Gila ke? Mesti dia gaduh ngn kau nnti.. Tak nak aku derr" - Kim Sohyun Nama aku Kim Sohyun. Org selalu panggil aku Hyunniee. Halamakk.. Aku ade crush l...