"Weh.. Hensem yall dorang tu", soyou pun dh mula tunjuk perangai dia😂 aduhhaii... Tiba2 salah seorang dri ahli group bigbang tu dtg kat aku dan berdiri betul2 depan meja aku.. Aku terdiam.
"Hai Kim sohyun", sambil tersenyum.. Ayeii.. So cute. By the way, he is g dragon.. The most popular in our school *roll my eyes* and you guys know that. "hai too", jawab aku. "Well, our maknae nk jumpa awak time balik dkt taman", kata g dragon sambil melihat me arah seungri yg asyik ngn hand phone dia tuh erghh *roll my eyes again*. "ouh. Okay", jawab aku. Kemudian mereka semua berlalu menuju ke tempat masing2. Aku pun main la handphone.. Pensyarah lombab naa.. Tiba2 si jungkook mesej.. 'Nk apa la dia ni'.
New Chat
Jungkook:
Yah! G dragon ckp ape?
Sohyun:
Adalah.. Secret
Jungkook:
Ala. Bgi la tahu.
Sohyun:
*hantar emoji blackmoon*
Jungkook:
*spam 'bgila tahu'*
Sohyun:
*hntr emoji facepalm*
Jungkook:
*still spam*"Wuii.. Habis la hang fon aku. Malas nk lyn ergh", aku terus off phone. "Mana pensyarah ni? Lama naa. Aku dah lapar ni", kata soyou. Bebel je keje minah ni. "Lapar ke? Jom makan", aku tarik tangan perempuan ni. "Jom!", bls dia. Eh eh.. Fikir aku pekak ka?
"Kau teman kan aku waktu balik nnti boleh?", tanya aku. "Boleh je. But untuk ape?", tanya dia blik. "Ermm. Ade orang nak jumpa", jawab aku. "Ouh. By the way, kau x suka jungkook ke?", tanya soyou. Pertanyaan tu agak buat aku terkejut. "Entah", simple je ahakss. Soyou hanya mengangguk dan menghabiskan makanannya. "Dah jom", kata soyou. Aku dan soyou berjalan menuju ke kelas. Pensyarah still tak sampai lagi. "Cer check mesej. Tah2 pensyarah ade hntr info bla bla bla", kata aku sambil lihat jam di tangan. "Wait", soyou keluarkan fon dia dan check. "Guys. Listen kelas ni di cancelkan. Sebab pensyarah x dpt dtg and bla2. Korang boleh check sendiri kat group", kata soyou. Kebetulan kitorang dpn student yang ramai. Semua mula keluarkan fon dan check balik mesej. "Lepas ni kau waktu ape?", tanya soyou sambil mengemas barang. "Aku ade kelas sains", kata aku. Kemudian kami pun keluar dri kelas tersebut.
*waktu balik*
Aku keluar dari kelas sains dan menunggu soyou di hadapan kelas nye. X lama kemudian soyou keluar dri kelas tersebut. "Jom lah gi taman. Kan seungri nak jumpa kau", kata soyou sambil melihat jam di tangan. Aku pun jalan la dengan dia ni sampai ke taman. Sampai je kat taman, seungri dah tunggu. Nervous lak wehh.. Seungri memandang aku dan tersenyum. "Erm hai. Kenapa nak jumpa?", tanya aku. "Hai too. Erm nak tnya. Single ke?" Tanya seungri. "Lebih kurang", jawab aku. Eh terpoyo lak. "Erm.. Will you be mine?", tanya dia sambil tertunduk sikit. Aku mengangguk je. Sbb actually dia adalah aku nyer crush ahahaha.. "Thanks, i'll try my best to be good bf for you", kata seungri sambil tersenyum. Boleh aq pengsan x? Ermm. "Welcome. Okay", aku pun mengundurkan diri dan menuju ke pintu hadapan universiti. Jungkook dengan kawannya, taehyung sedang berbual. "Bye", kata aku. "Bye too", balas soyou.
YOU ARE READING
I'm seungri's girlfriend?!
Fanfiction"Korang ni dh la sweet couple.. Last2 gaduh.. Klu cmtu kau couple ngn aku je la" - jungkook bts "Gila ke? Mesti dia gaduh ngn kau nnti.. Tak nak aku derr" - Kim Sohyun Nama aku Kim Sohyun. Org selalu panggil aku Hyunniee. Halamakk.. Aku ade crush l...