2-

1.8K 31 5
                                    

Merhaba ilk olarak 100 okuma için teşekkür ederim.Ama lütfen voteleyin.Hayalet okuyucu olmayın yb 30 voteden sonra gelicek💞

Telefonum elimde Jungkook'u arayıp duruyordum.İşim var diye mesaj atmıştı ama inanmamıştım.Nerede olabilirdi?Belki Jimin'e sormalıydım.Evden çıkıp arabaya bindim ve Jimin'in evine sürdüm.Kapının anahtarı bende de olduğu için şanslıydım.Yoksa bu salak açana kadar...
Eve girdim.Ve karşımda ki görüntü ile şok oldum.Jimin benim Jungkook'umu mu öpüyordu?
"JİMİN!!"
Diye kükrediğimde Jungkook Jimin'i iterek bana baktı.
Jimin'e yaklaşıp yüzüne yumruk geçirdim.Jungkook beni durdurmaya çalışıyordu.
Ah...Tanrım benle dalga mı geçiyorlardı?
Sinirle arabaya bindim.Peşimden gelen Jungkook'u umursamadan.Hızlı bir şekilde sürüyordum.Jungkook konuştuğunda arabayı sahile doğru sertçe durdurdum.
"Tae böyle yapma"
"DALGA MI GEÇİYORSUN?"diye bağırdım.
"Yemin ederim zorladı,tehdit etti beni Tae" dediğinde biraz yumuşadım.Çünkü ağlıyordu.Ona kıyamıyordum.O mükemmeldi.Onun dudaklarına doğru yaklaştığımda gülümsedi.Yumuşak dudaklarını öperken dayanamadım ve gömleğinin düğmelerini açtım.O da benim gömleğimi çıkardı.İkimizde öpüşerek arka koltuğa geçtik.Ve soyunduk.
Onun boynunu emiklerken.
"sadece ama sadece seni istiyorum Tae" dedi.
Bununla birlikte penisimi direk ona soktum.İnlediğinde ileri geri hareketler yapmaya başladım.Çok fazla inliyordu.Bu yüzden çabuk azıyordum.Dudaklarına tekrar yapıştım.Çok hızlı öpüşüyorduk.Bu yüzden arabanın camına,koltuğuna çarpıyorduk.Nefes nefese ayrıldık.Benim penisimle oynarken  ona doğru baktım.
"Jungkook sadece benim ol"

Yb=+30vote

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VKook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin