Мислехме,мислехме накрая решихме да отидем да се видим с Рейчъл въприки,че това беше 18тия ми рожден ден не исках да провалям мечтата на Лаура. Звъннахме на Анна,за да разберем кога точно трябва да сме в Америка. Звъннахме и ,а тя каза че на 20 юни трябва да сме при Рейчъл. Стана доста неловко точно на рожденният ми ден. Видях ,че на Лаура не и стана приятно от този факт и тя въобще не искаше да заминаваме. В крайна сметка я обедих.
Вече беше обяд и си направихме сандвичиСлед като се наобядвахме решихме да излезем на кафе- бар.
Преоблякохме се и се гримирахме.
Облеклото миБях си сложила
Фондютен
Спирала
Хайлайтър
Контурираща пудра
И бежово-матово червило.
Облеклото на Лаура
Тя си беше сложила
Спирала
Фондютен
Пудра
И кафяви сенки.Кафе -бара
И ненадейно от нищото се появи Дейвит с някакво момиче което беше доста под нивото ми.
Отидох при него и го попитах коя е тя. Той замълча,а на мен ми беше пределно ясно,че ми изневерява. Тогава му ударих един шамар и му се развиках,а той сведе глава и замълча. Аз си взех нещата и се прибрах заедно с Лаура. По пътя в колата се разплаках,макар че аз съща исках да скъсаме.
Вечерта Лаура искаше да отидим на дискотека на мен не ми се ходеше ,но какво пък и аз имав нужда от малко забавление.И така започнахме да се приготвяме за дискотеката.
Облеклото ми
Гримът:
Фон дю тен
База за сенки
Опушени тъмно кафяви сенки
Очна линия
Контурираща пудра
И бежово -матово червилоОблеклото на Лаура
Грим:
Фон дю тен
Очна линия
Контурираща пудра
Опушено- кафяв грим
И светло кафяво-матово червило.
В дискотеката:
Когато влязохме в дискотеката нямаше никой,но в последствие дискотеката се напълни. Прибрахме се в 5 сутринта и бяхме толкова пияни,че дори на сутринта имаше супер сладките момчета при нас.Ако искате да разберете какво ще стане очаквайте следващата част.
Надявам се да ви е харесало
Обичам виии❤❤❤🔝🔝
YOU ARE READING
Първата ми любов
AdventureТова е история за Ема 17 годишно момиче от Калифорния и нейната най-добра приятелка Лаура,която е на почти 18. Ема и Лаура мечтаят да станат модни дизайнерки и да заминат за Америка. Та така де не искам да издавам повече следете историята за да раз...