Úvod

158 6 1
                                    


Jmenuji se Laura Komori,mám dlouhé blond vlasy po otci a růžové oči po matce.Měřím 176 cm,vážím 55 kg a mám 18 let.Ráda kreslím,vařím,jsem záskok za Dj a u toho někdy zpívám,hraju na elektrickou kytaru a nebo mám ráda party s přáteli,nebo pouze s BFF.Chováním ale jsem jiná než matka,už jen proto,že já nejsem věřící,přijde mi to jako pitomost.Mé chování je trochu slušné,miluju zábavu s přáteli a také když jsem rozzlobená,létají věci,zavřu se do pokoje kde hlasitě a sprostě nadávám a k tomu pak začnu brečet a musím si jít něco nakreslit.Jinak moje Bff se jmenuje Gabriela,má 18 let.měří 165 cm a váží 50 kg.A není až tak úplně člověk,nýbrž upír.Já vím,zní to šíleně,že se člověk kamarádí s krvesajícím tvorem,ale ona je moc hodná.Je milá,nebojí se říct svůj názor a také máme podobné koníčky.Jinak moji rodiče ví co je Gabča zač,ale také ji mají rádi.To se divím,přeci jen,matka věřící a táta vyznává mnohobožství.Jak asi vypadá moje domácnost,tak přijdu okolo 15 hodiny domů,udělám si povinnosti a pak domácí práce,zbytek máma.Když mám hotovo,starám se o svou kočku Xenii a v 17 hodin jezdí domů máma.Ta dělá sekretářku.Já mezitím dojedu na kole pro Gabču a jedeme za zábavou.Domů jdeme po 23 hodině,hlavně ona má 2 barák od nás a potichu si uděláme hygienu a jdeme spát.Táta dělá policistu a když má noční,přijíždí po 4 hodině ranní.Ráno vstávám v 6 hodin a do školy jezdím v 8 hodin.No a pak to víte,jinak víkendy plně věnuji koníčkům a přátelům a prázdniny střídám rodinu a přátele.

Jiná než ona (pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat