Probudila jsem se v domě,ale ne v Sakamaki sídle.Rozhlédla jsem se a zkusila vzpomenout co se stalo.Kruci,oni mně unesli?!Už jsi vzhůru,leknutím jsem trochu nadskočila.Nic jsem neříkala,pouze jsem si prohlížela kluka na křesle s knihou.On se na mně podíval a stoupl si.Vím,že umíš mluvit,řekl.A co má být?S únosci nekomunikuji,odpověděla jsem.Jsi drzá,jestli budeš ke mně takto mluvit,budeš potrestána.To je mi jedno,vrátím se zpět ke své rodině tak či tak,s tebou tu nezůstanu,řekla jsem výhružně.Zase to slovo rodina,jestli myslíš jít domů a žít život ještě než jsi potkala Sakamaki,tak ano to je rodina,ale Sakamaki chtěli jen tvou krev,odpověděl a v jeho hlase bylo slyšet pobavení.Trochu jsem znervózněla.Od teď budeš naše,objevil se ten idol.Jsi Eva,určitě si najdeš Adama,řekl ten únosce.Objevili se ještě 2 kluci.Vysvětli mi více,řekla jsem.Budeme si brát tvou krev,dokud se jeden z nás nestane Adamem,odpověděl.No koťátko,jsem Mukami Kou,představil se idol.Jsem Mukami Yuma,řekl další s naštvaným hlasem.Já Azusa,přidal masochista.Já Ruki,řekl poslední.Já se jmenuji Laura Komori a jak už jsem jednou řekla,svou krev vám nedám a mně si neochočíte,řekla jsem.Azusa s Yumou sklopili hlavu a něco si pro sebe opakovali.Je nám jedno co si myslíš,prostě se jeden z nás stane Adamem,řekl Kou naštvaně a odešel.A aby se něco nestalo jako kdysi,budeš u mně,řekl Ruki a odtáhl mně.Doslova mně hodil do jeho pokoje.Co si jako myslíš?vykřikla jsem.Něco jsem ti řekl a nehodlám to opakovat,řekl a sedl si.Nebudu tvá hračka,já se upírů nebojím,řekla jsem.Hm,jsi jiná,řekl a prohlédl si mně.Co myslíš tím jiná?zeptala jsem se.On si stoupl a klekl ke mně.Vzal mi bradu a natočil,aby mi viděl do očí.Ale máš její oči,usmál se.Čí?zeptala jsem se nechápavě.Tvé matky,odpověděl a šel k oknu.Počkej,ty znáš mou matku?vykřikla jsem.Byla obětní nevěstou pro Sakamaki,jenže ona byla i Evou a tak jsme ji unesli tak jako tebe.Jenže se něco zvrtlo a ji si vzali zpět Sakamaki.Abychom ji ochránili,rozhodli jsme se se Sakamaki že ji necháme žít normální život.Teď jsi Eva ty a musíš nás vést a rozhodnout se,kdo bude Adamem,otočil se na mně.Ale proč mi matka nic neřekla?zeptala jsem se sama pro sebe.Možná tě chtěla chránit,akorát nevím proč tě poslala jako oběť pro ně,odpověděl Ruki a zamyslel se.Ne,to ne,já jsem nechtěla ztratit svou nejlepší kamarádku a tak jsem tam šla já,odpověděla jsem.Tak to vše vysvětluje,odpověděl.No,školu necháme na potom,jídlo bude za chvíli,koupelna je na konci chodby a tamhle máš nějaké oblečení,řekl.Takže do školy půjdu a vím ke komu patřím,nemám hlad,děkuji a oblečení mám ještě náhradní v tašce do školy,usmála jsem se.Dobrá,chovej se slušně a já musím jít,řekl a odešel.Vzala jsem si akorát od nich pyžamo a šla vykoupat.Horká voda mi udělala dobře a po ní jsem si lehla na gauč.Přečetla jsem si něco málo a začali se mi zavírat oči.Poslední co si pamatuji je,jak mi někdo dává pryč knihu a dává mně do něčeho měkkého.
ČTEŠ
Jiná než ona (pozastaveno)
FanfictionSakamaki si Yui zamilovali.Aby ji ochránili,nechali ji žít normální život smrtelníka.Yui se vdala za mladého policajta a porodila mu dceru.Ta má po matce oči a vlasy po otci.Své dceři nikdy nic Yui neřekla,ale nešťastnou náhodou se vše prolomí.