MİNYON KIZ

234 5 2
                                    

Küçüklüğünden beridir gözlüğüyle dalga geçilen kızın hikayesi. Minyon kız, küçükken arkadaşlarıyla oyun oynarken gözüne çok büyük Zarar verir ve minyon kız yani selin istemeyerek gözlük takmak zorunda kalır. Selin'e takma ad olarakta; MİNYON KIZ derler Selin bu takma ad karşısında çok ağlar sonunda sinirlenmeye başlar ve onu minyon kız diye dalga geçenlere kendini ezdirmemek amaçlı hep kavga eder ve her zaman kendini müdürün odasında bulurdu. Küçük yaşta olsa hiç bir zaman kendine laf geçirmeyen bir kızdır. ********"Geceyi sever misin?" Diye sordum. Ama ona bakmadım. Gökyüzüne bakıp konuşuyordum. Sanki... sanki birbirimizi orada görüyormuşçasına. Şu an o kadar huzurluydum ki kelimelerle bile anlatamazdım. Biraz duraksadıktan sonra "Severim. Hatta..." Katkısız bir heyecanla "hatta?" "Senin gece kadar karanlık saçlarını severim." Sanki... sanki kalbim boğazımda atıyordu.Bir süre konuşmadım, konuşmadı. Konuşmadığımız sürede benim saçlarımla oynamaya başlamıştı. "Bana sormadın?" Diye sordum. Suskunluğumuza ihanet ederek. "Neyi sormamışım?" Çok sakin konuşuyordu. Bende öyle. Şuan çok huzurluyduk. İkimizde. Herhalde sakinlik bize uykuyu getiriyordu vaya birbirimizin kokusunu kokladıkça uykumuz geliyordu. "Geceyi mi daha çok seviyorum gündüzü mü? Diye sormadın" diye sorduğumda bana baktığını hissettim. Ama ona dönmedim. Gözümü gökyüzünden alamıyordum. "Sorayım mi?" Başımı sallayıp "hıhı sor" diye mırıldandım. "Geceyi mi daha çok seversin yoksa gündüzü mü?" Bu soruyu büyük bir zevkle cevapladım; "Aslında ikisinde severim ama gündüzü daha çok severim böyle şeffaf, masum mavi renginde. Ama En çokta..." Benim gibi yaparak sordu "En çokta?" "Senin şeffaf mavi gözlerini severim" dedim. Ve bende ona döndüm. Şu an kalbim tekme atıyordu, çok hızlı atıyordu. Çıkacakmış gibi...

BENİM KİTAP GALAKSİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin