Nuolatinis klientas

7.5K 88 21
                                    

Prabudau tam pačiam kambaryje su aštuoniomis lovomis, aštuoniomis spintelėmis, šviesiai rožinėmis užuolaidomis ir su aštuoniomis miegančiomis, nekaltomis mergaitėmis, moterimis. Šiandien penktasis ketvirtadienis. Meta blogas ir priima geras merginas į kambarius, ant kurių durų parašyta "PAGRINDINĖS" . Šią dieną mes turime gauti kuo daugiau pagyrimų arba sudominti mūsų šeimininką.
***
Atsikėliau iš nepatogios lovos ir nuėjau į vonią. Nusimečiau rūbus ir ilipau į dušą. Milijonai vandens lašelių tekėjo mano kūnu. Ištiesiau rankas, kad užsukti vandenį, bet mano liemenį apsivijo vyriškos rankos. Jas aš atsimenu puikiai - tai šeimininkas. Supratau ko jis nori. Apsisukau į jį ir apsivijau jo kaklą. Jis pridėjo savo lūpas prie manūjų ir mes kovojome su liežuviais. Jis atakavo mano kaklą kandžiodamas odą, slinko apačion ir čiulpė mano spienelį, kitą ir vėl grįžo prie lūpų. Jis su pirštais suko ratus aplink mano tunelį ir laukė kol aš sušlapsiu. Jis ikišo tris pirštus į mane ir aš išleidau garsią aimaną. Tuomet jis savo pasididžiavimą ikišo į mane ir pradėjo gyliai ir greitai judėti manyje. Kai abu pasekėme viršūnią jis išlipo ir šluostydamasis tarė:
-Už pusvalandžio laukiu pas save.
Baigusi praustis, susirišus plaukus į aukštą uodegą ir apsirengusi šortus ir crop top maikutę ėjau link šeimininko kabineto. Kitos merginos bijotų, bet aš nebijau. Praradau baimės jausmą per šiuos du metus... Patuksendama paprašiau įleidimo ir išgirdau teigiamą atsakymą. Iėjau į prabangų kabinetą, paskui save uždariau duris ir laukiau leidimo atsisėsti. Jis linktelėjo ir aš atsisėdau į kreslą prieš didelį stalą kurio kitame krašte sedėjo rūdų akių savininkas - mano šeimininkas.
-Taigi, -pradėjo kalbą jis,- aš pardaviau kekšyną ir visi darbuotojai pasirinks sau po kekšę, kaikurie po dvi, ar daugiau. Atranka vyks rytoj. Turi visoms pranešti.
Linktelėjau galva, atsistojau ir apsisukau išeiti, atidariau duris ir išgirdau žodžius:
-Pagrindinei salei, pagal amžiaus grupes - 12:00, 13:00 ir 14:00 laukiu. Tu turi būti visada.
   Dar karta pažvelgiau į jo šokoladines akis ir linktelėjau. Žingsniavau kolidoriumi ir beldžiausi į kiekvieną kambarį pranešdama naujienas. Paskutinis kambarys liko manasi. Ižengiau į jį labai garsiai ir visos sužiuro į mane.
  -Kekšynas parduodamas, kiekvienas darbuotojas pasirinks sau kekšes, rytoj kairėje pusėje miegančios 13:00 renkasi pagrindinei salei, dešinėje 14:00.
Blondinė, su rusvomis lūpomis ir aptemta suknele pradėjo kūkčioti, Amanda, brunetė kuri visada buvo su manimi, mano geriausė draugė prie jos priėjo ir apkabino:
   -Viskas bus gerai,- ji glostė jai pečius ir pabučiavo kaktą. Tai buvo įprasta, nes Amanda turėjo pravardę - "mama". Mes visos buvome suartėjusios kaip seserys. Tiesa, blondinė, kurios vardo nežinau, atvyko čia prieš 3 savaites, tad jai viskas nauja.

"14:36"

Priėjau prie spintos ir iš jos išsitraukiau neriniuotą trikotažą ir aptemptą bordinės spalvos suknelę, prie jų pasiėmiau juodus aukštakulnius ir nuėjau į vonios kambarį persirengti.
Prisėdau prie veidrožio ir pasidariau neryškų makiažą, tik lupas uždengiau tamsiai bordiniu lupdažiu. Plaukus susirišau į kuodą ir išėjau iš kambario:
   -Iki merginos!
   -Čiau braškę!- sušuko Amanda ir nusiuntė oro bučinį, o aš jai mirktelėjau akimi.
Nukauškėjau ilgu kolidoriumi prie 599 kabineto ir įėjau į vidu. Turiu kelis nuolatinius klientus. Tai vienas iš jų. Jis turi blondiniškus plaukus ir mėlynas akis, kuriose galima skęsti lyg jūroje. Kai jis šypsosi jo sruostuose atsiranda duobutės. Mano mintis nutraukė atsidariusios durys pro kurias įėjo jis, su juodais plėšytais džinsais, baltais marškinėliais ir juodu švarku:
   -O tu su šita apranga atrodai labai seksualiai,- tariau vos vos šnabždėdama.
  -Šiandien išbandysim kaiką naujo.
  -Ir ką gi?- tariau eidama prie jo ir su nagu perbraukiau jam per krutinę.
  -Tu šiandien nieko nedarysi. Būsi prirakinta.
  -Mmm...- apsilaižiau lūpas, o šis mane pritraukė aistringam bučiniui ir lengvai pastumė mane link lovos. Aš atsiguliau, jis iš stalčiaus ištraukė antrankius ir mano rankas prirakino prie lovos kraštų. Jis nusirengė nuogai ir nurengė mane. Jis apsilaižė lyg pirmą kartą matytų mano krutinę ir pradėjo čiulpti jos spienelį. Jis staigiai į jį įkando, o aš išleidau garsią dėjonę. Tuomet jis mane pabučiavo į lupas. Jis palikdamas šlapius bučinius ant mano kūno leidosi apačion kol pasiekė mano vietelę aplink ją lėtai ir erzinančiai su liežuviu apsuko kelis ratus ir pradėjo ją laižyt kaip reikiant, kol aš pasiekiau orgazmą. Ir tik tuomet jis įkišo savo milžinišką kotą į mano tunelį visu ilgiu ir aš išleidau garsią dejonę. Jis judėjo manyje greitai ir giliai, mes abu pasiekeme orgazmą ir jis tuomet savo daiktą ikišo man į burną, o aš pajautusi spermą burnoje ją nuryjau.

Tikrai galvoju, kad man reiktu nutraukti šią istoriją.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aš Kekšė.Where stories live. Discover now