Au trecut 2 săptămâni de când academia este lipsită de apărare, zilnic se aud vești tot mai teribile despre ascensiunea Orcilor pe teritoriul Tyre și nu se știe cât mai rezistă castelul.
Noi, elevii academiei, am inceput să trimitem zilnic echipe de câte 3 în recunoaștere, deși academia este păzită de o vrajă străveche e mai bine să avem grijă .
De data asta, eu, Max și Ronie mergem să patrulăm imediat ce ne echipăm armurile și primim binecuvântare de la preot (magie de protecție).
M: Mergem în excursie ! Yappey ! El e entuziasmat când e vorba să părăsească academia.
R: Ne-am adaptat repede cu situația, huh ?
- Ce vrei să spui ?
R: Păi acum 2 săptămâni nici nu visam să ieșim din academie iar acum la nevoie ... Aș fi preferat să rămân acolo decât să mor de mâna creaturilor acelea cu piele verde !
Max îi dă un cot în umăr să îl îmbărbăteze.
M: O haide, stai in spatele meu și nu vei păți nimic moșule ! În plus nu au doar piele verde, au și piele maro sau roșie dar hai să nu fim rasiști, poți să îi urăști pe toți ! Spune el amuzat.
R: D..Da ..
- Ne oprim la un Han ? Sunt lihnit !
M: Dacă găsim unul în drum bănuiesc !
???: AHH !
R: C...Cea fost asta ?!
- Nu știu dar hai să aflăm !
M: ATAC !!!
Max își scoate sabia și sprintează în direcția strigătului ca o vijelie .. când l-am ajuns din urmă acesta era ascuns după un copac și privea ..
- Ce tot faci ?
M: Șhh ! Privește ! Îmi arată o fată cavaler asemenea nouă care dădea cu sabia din stânga în dreapta să țină la distanță câțiva goblin (Rasă înrudită cu orci, goblini sunt creaturi micuțe și enervante)
- Ce tot face, de ce nu îi răpune ??
M: Hai să o scăpăm de ei !
R: Prefer să îmi folosesc arcul de la distanța asta sigură .. Da !
- Bine, asigură împrejurimile cât ne ocupăm de micuți !
Max se urcă în copac apoi atârnă ajutat de coada sa de o creangă și sare fix între mici omuleți verzi în timp ce eu o imobilizez pe fată deoarece nu se uita unde lovește.
???: Ahh, dă-mi drumul ! AJUTOR !!!
- Liniștește-te ! Noi suntem ajutorul !
După câteva momente Max termină cu omuleții și Ronie revine cu un porc mistreț în spate.
M: Umm ?
R: Nu întreba, sa băgat în săgeata mea !
- Mai bine, facem un grătar !
M: Spune tânără domnișoară ? Care îți este numele ?
S: Simina, Simina Evoc este numele meu !
- Nu ști să utilizezi sabia ?
S: Ba da, am practicat foarte mult alaturi de tatăl meu !
- Atunci de ce ai ezitat să îi omori pe goblini ?
S: Nu ... Nu am putut .. nu pot concepe să iau viața unei ființe vi !
R: Asta e doar o scuză jalnică!
- Hei ușor Ronie ! Încet să-l opresc însă fără succes .
R: Creaturile astea ne-au omorât familiile, ne-au ars satele și ne-au înjosit dar tu nu le porți pic de ură ? Nu ești în stare să lupți pentru ce a mai rămas ?
S: N..Nu ..
R: Îmi e scârbă de tine ! Ar fi trebuit să te lăsăm în mâinile creaturilor !
M: De fapt goblini din cazul nostru nu aveau arme deci ar fi jefuit-o apoi o lăsau în pace spre nefericirea ta !
Simina începe să plângă în timp ce Max și Ronie au început să se certe ..
- Ajunge voi doi, ai exagerat Ronie !
R: Ba nu ! Ști bine că familia mea era situată într-un sat sărăcăcios din Tyre, ști ce sa ales de satul meu ?! Scrum ! Scrum îți spun, frații și surorile mele au ars de vi ... Măcar atât sper decât să mă gândesc că surorile mele au fost violate și frați mei torturați și puși ca scalvi !
- Ea nu are nici o vină, doar te-ai descărcat pe ea !
R: Mda ... Scuze ! Spune scârbit și pleacă să rătăcească prin pădure .
- Max ? Poți să îl urmărești te rog ?
M: Ah da ! Sigur ! Îi prinde mâna Siminei, îi sărută fruntea și pleacă !
- Off ! E incorigibil !
S: Mie îmi pare simpatic ..
- Ce ? Ah .. evident ! Haide, d unde provi și ce faci aici ?
S: Eram în drum spre Academia Sfânta Sabie până m-am rătăcit și apoi m-am întâlnit cu acele creaturi, sunt din Montiel de Sud !
(Montiel este un alt regat măreț asemenea Tyre însă despărțit în două datorită pământului fertil, infrastructurii și al averi astfel se duce un război civil de multă vreme între Montiel de Sud și Montiel de Nord)
- Tocmai de acolo ? Ai bătut ceva drum !
S: Deloc ! Un țăran a binevoit să mă lase în căruța sa până în Tyre !
- Înțeleg ! Hai să mergem, noi suntem de-ai academiei și te putem duce acolo !
S: Mulțumesc !
Facem câțiva pași și un miros ciudat îmi gâdilă nasul ...
- Simți și tu ?
S: Ce anume ?
- Fum ! Haide să vedem de unde provine !
???: Nu puneți voi mâna pe mine slinoșilor ! Strigă cineva .
???: Hahaha ! Au ceva curaj aiștia 2 proști ! Se aude o voce groasă.
Ne apropiem și îi vedem pe Ronie și Max înconjurați de o hoardă de Orci.
S: Sunt organizați bine, trebuie să facă parte dintr-un trib ! (Orci pot fi împărțiți și în triburi fiecare trib fiind condus de o căpătenie sau șef de război)
CITEȘTI
Legendele Cavalerilor
FantasyÎntr-o lume de basm pe tărâmuri fermecate urmăriți povestea cavalerilor absolvenți ai academiei Sfânta Sabie, academie specializată în dezvoltarea tinerilor în cavaleri, magicieni, druizi, mecanicii și multe alte specializări . Matt Redeye-Evens (M...