Suntem ființe vii,ființe care iubesc ,care iartă si care oferă mereu o mana de ajutor.Dar cu timpul iubirea sa tranformat în ură,iertarea în dispreț și nepăsare. Ne-am uitat principiile,încălcam reguli,ne facem iluzii,ne lăsăm călcați în picioare.Ne-am uitat onoarea,integritatea și ne-am lăsat învăluiți într-o aură neagră a societății.
Nu ne lăsăm niciodata partea bună din noi la iveală.Nu ne arătam slăbiciunile ,punem un scut în jurul nostru.Judecăm după aparențe,ne lăsăm atrași în jocul lăcomiei și egoismului,tratăm oamenii ca pe niște lucruri și nu ne dăm seama că devenim încetul cu încetul inumani.Ne ferim de tot ceea ce înseamnă bun,inocent,ne e frica de frumos,de puritate.
Mă consider uman.Prețuiesc fiecare moment,mă bucur de fiecare clipă,mă las atras în jocul vieții.Am vise,speranțe...iubesc ceea ce am în jurul meu,îmi iubesc sufletul dar aștept clipa când o voi iubii pe ea și îi voi oferii sufletul meu.Ea va fi cea mai fericită persoana deoarece dragostea mea nu are limite,sunt gata să renunț la tot pentru fericire.
Nu voi renunța niciodată la postura mea dominatoare,luptându-mă zi de zi cu răutatea din jurul meu,cu perversitatea oamenilor,cu lașitatea.Aștept ziua aceea când voi fi o persoana împlinită,când calitățiile mele și principiile de persoana umană au fost pe deplin înțelese de cei din jurul meu,iar atunci mă voi uita la ei voi gandii că niciodata nu vor fi precum sunt eu.
În fața lor sunt puternic,nemilos și nu ratez nicio ocazie pentru a le arată că ei niciodata nu vor putea lăsa egoismul și mândria la o parte iar e mine nu mă afectează aceasta personalitate a lor.Nu merită să fiu bun cu ei,cu cei care au o sete nepotolită de bani,de control și de avuții.În fața lor mă declar o persoană cu sânge rece,lipsit de sentimente,și cum orice om nu este lipsit de cel puțin o mască,eu am doar una,una la care am degând să renunț cu timpul dar nu acum.Nu acum când ei așteaptă și cea mai mica greseala a mea pentru a ma pune la pământ.
Dominic Moore - uman,puternic, curajoss,visător.Acesta sunt eu ,cel adevarat,fără măști și jocuri,dar sunt și un om dur,neiertător,aprig si rece,o mască ce-mi protejează sufletul și integritatea.
CITEȘTI
UMAN
General FictionMă consider uman. Sunt o persoana capabilă să lupte chiar și atunci când șansele mele sunt nule.Știu să mă ridic când sunt la pământ,știu să îmbrățișezi o victorie dar nu știu să accept o înfrângere. Când Dalai Lama a fost întrebat ce îl surpri...