PROLOG

5.6K 137 9
                                    

"Ko ingat aku bawa kau balik rumah aku nak hidup senang ke?? Sorry la kau silap ko aku akan jadikan maid dalam rumah ni. Kalau aku suruh kau kena ikut faham tak!!!!," marah Jungkook sambil tangannya mencengkam muka Jihye dengan kuat.

"Sakit oppa lepaskan Jihye!!," teriakku yang cuba lepaskan cengkaman tangan Jungkook dari mukaku.

"Sapa oppa kau!! Dengar ni kau kena panggil aku Tuan Jungkook kau faham tak!!! Kau bukan sesiapa pun pada aku. Kau tu cuma hamba aku je," tengking Jungkook.

Tak sanggup pulak author. First time buat ni. Hehe...
Okay author terangkan watak2 dia.

JEON JUNGKOOK
-SEORANG YANG SOMBONG, KAKI PEREMPUAN, PEMABUK, PENDERA YANG JAHAT SEMUA JUNGKOOK LA KIRA.

-SEORANG YANG KAYA DAN TERKENAL KERANA BAPANYA SEORANG CEO SEBUAH MALL DI JEPUN.

-BERKAWAN DENGAN BTS IAITU RAPMON, SUGA, JHOPE, JIN, JIMIN, TAEHYUNG. KAWAN BAIKNYA JIMIN.

❄PARK JIHYE
-SEORANG GELANDANGAN YANG TIDAK TAU ASAL USUL TINGGAL DI SEBUAH LORONG.

-SEORANG YANG PENYABAR WALAUPUN DIDERA TERUK OLEH JUNGKOOK.

-TERPAKSA AKUR DENGAN SEGALA ARAHAN JUNGKOOK WALAUPUN DISURUH MELAKUKAN SEKS BERSAMANYA.

-SEORANG YANG BERTIMBANG RASA, BAIK HATI, SEMUA YANG BAIK JIHYE LA KIRA.

OKAY SIMPLE JE. SAKSIKAN LA PENDERAAN YANG KEJAM OLEH JUNGKOOK TERHADAP JIHYE YANG BAKAL MENAKUTKAN READERS BHAHAHABAHA
#GELAKJAHAT.

COMING SOON 2018💕

MY MAID [J.J.K]❄Where stories live. Discover now