"In sfarsit s-a terminat si ziua asta" vorbesc cu mine in timp ce merg spre iesirea scolii. Cand vad ca ploua decid sa o astept pe mama inauntru.
- James!aud o voce feminina strigandu-ma.
-Vin! strig eu.
Urc in masina, ii dau imbratisarea obsinuita si incepem sa vorbim despre ce am facut la scoala. Nici nu-mi dau seama cum a trecut timpul si am ajuns acasa. Cum intru pe usa tata ma intampina si el cu o imbratisare. Mama ne striga din bucatarie si ne spune sa venim sa mancam.
- James, dupa ce mananci sa nu uiti sa-ti faci temele. imi spune mama cu un ton putin autoritar.
Urc la mine in camera unde stau putin si ma holbez la ploaia de afara. Mereu am iubit ploaia, e asa linistitoare. Ma uit si la poza de pe perete cu mama si tata, suntem o familie foarte fericita. Niciodata nu au fost certuri si nici nu am fost certat, chiar daca am luat un S la scoala.
Imi ies din transa atunci cand mama vine la mine in camera grabita si parca putin speriata.
- Fiule, trebuie sa plecam urgent. Ok? Fa-ti niste bagaje, iar in 5 minute sa fii gata.
- Ok. ii raspund calm parca putin nelinistit.
In timp ce imi puneam niste haine vad o silueta care trece pe langa usa de la camera care era deschisa. Ma duc sa vad cine e, vad silueta din spate dar cand da coltul spre baie dispare.. Hmm, poate mi s-a parut.
- JAMES! striga tata. HAIDE NU MAI AVEM MULT TIMP.
Cobor imediat si urc in masina.
- Mama de ce am plecat? o intreb eu curios.
- Tatal tau are niste treaba in America si trebuie sa mergem toti, vom sta o perioada de timp acolo. imi spune ea de data asta calma.
Ajungem la aeroport unde asteptam avionul. Asteptand pe scaun cred ca am adormit.
YOU ARE READING
Deceived.
Paranormal"NU POT SA CRED CA M-AI MINTIT! tip la femeia din fata mea" "A TREBUIT SA FAC ASTA, TATAL TAU ERA UN NEMERNIC! " "TU ESTI CEA NEMERNICA AICI "MAMA" ! am zis apoi am plecat undeva singur in padure" Timp de 8 ani a fost mintit de femeia pe care o iube...