Data : ##/##/2008
...Sunt in drum spre casa, trec pe langa blocuri. Mai am 20 de metri pana ajung la blocul B11, unde locuiesc. Văd o carte in fața blocului, pare veche, are muchiile aurite. Mă grabesc s-o iau, de ce mă grăbesc ? Ajung la 10 metri de aceasta la jumatate de distanta apare putin gum negru, creşte are tendinta de a emite culori verzi. Fumul se risipeste si in fața mea se află un câine înalt de un metru, complet negru, are ochii verzi.... nu are doi ochi, are șase, trei capete. M-am oprit la 3 metri de acesta... Se uita fix in directia mea, îi curgea ceva roșu de pe tot părul. Cartea încă era in spatele lui la vreo cinci metri. M-am hotarat sa il ocolesc, aveam o dorință nemaipomenită de a pune mâna pe carte, nu știu de ce... Ma pun in mișcare, ca sa trec de el am mers pe lângă trotuar, pe iarbă. Nn trece nici o mașină,nici un om, este pustiu, totusi aud sunete de parcă aș sta in aglomeratia unei capitale.Trec tiptil pe langa acesta, el își păstrase privirea fixă de parcă eu încă mai eram in acelasi loc, cel de unde plecasem... Pare să nu mă observe, sunt mirat. Stateam in spatele lui la trei metri iar el a rămas nemișcat, parca a înghețat, nu respira, totusi se misca. M-am intors cu fata spre carte. Îmi tremură mainile, este destul de grea. Pare a avea 20-30 de centimetri in latime si 30-40 in lungime, groasă de vreo 5 centimetri. Mă uit pe copertă, nu deslusesc scrisul... Deschid cartea, are foile complet aurii. Contineau informatii, scris, desene, nu-mi pot da seama. Am hotarat ca nu m-a ajuta la nimic daca nu o inteleg. Am pus-o inapoi, pe jos. Aud un latrat, ca un tunet. Nu era unul ci trei ca un ecou. Am sperat că ceea ce s-a auzit să nu fi venit de la câinele din spatele meu. Mă întorc cu fața spre el... Acum si-a dublat marimea, dar nu si capetele, tot trei au rămas. Acum ochii lor (sau lui) emanau o culoare puternica de verde, alb si roșu, fiecare culoare a ochilor corespundea unui cap. Se pare ca este supărat ... Iar eu am înghețat de frică... stateam, in fata lui cum sta un pui de gaina in fata unei pisici... A mai latrat odată de data asta mult mai puternic, a crăpat până si asfaltul. Din crăpăturile acestuia iesea o lumina roșie, fierbinte. Acum se pregătește sa ma atace... sare! Inchis ochii si astept impactul...
... M-am trezit. Respir sacadat in timp ce inima parca vrea sa-mi iasa din piept..."Totul s-a terminat" îmi spun încercând să mă calmez.