Bir hışımla evden çıkıp kapıyı kapattım.Çok yoruldum artık ailem okulum ve birçok gereksiz insan. İnsan zorla yaşar mı? Gerçekten çok sıkıldım.
Yine siyahlar içindeydim.Ruhum gibi. Kapşonumu takıp sahile doğru yürümeye başladım.Her zaman ki gibi denize bakıp düşünmeye başladım.
Her hikâyenin sonu gibi benimde sonum güzel biter mi acaba?Pek mümkün değilse de neyse.Benden nefret eden bir baba hiçbir şeyi beğenmeyen bir anne ve hiç bir şey umrunda olmayan bir kızkardeş.19 yaşıma gelene kadar neler atlatmadım ki?
Sevmedigim bir sürü arkadaşım.İnsanlarla pek konuştuğum görülmez di.İsmail herseyimi bilen felsefe yapmadan nefret eden arkadaşım.Aslı ve Damla birkaç kişi daha vad ama pek anlaştığım söylenemez.
Genelde nefret edilen tip olduğum için konuşmaya yeltenmezler.Nefret edildiğimi söyleyebilirim. Anlayacağınız yanlızlıklar kraliçesi.Telefonunun titremesiyle irkildim.Arayan ismaildi."Hı" diye açtım genelde telefonları böyle açarım İsmail"kızım seninki yine kız peşinde".Buraktan bahis ediyor. Ama biz ayrıldık.İsmailin sesiyle dünyaya geri döndüm."kızım sana diyorum duymuyormusun?" Telefonu suratına kapattım. Umrumda değildi.Biz ayrılalı beş ay oldu.
Canımı sıkmaya başladı.Yine aklıma sokmuştu o günü.nasıl ayrıldık? 5 ay önce
Tam beş ay önce tatilden sonra okuldaydık. Hareketleri bana karşı soğumuştu ne olduğunu anlamıştım.Ayrılmak istiyordu ama ben bu ayrılığı asla kaldıramazdım.Ne oldu ki her şey çok normaldi. Yanına gidip elini tuttum, şaşkın bir ifadeyle suratımı inceledi.Karşılık vermemişti yanından çekip gitti.
Gözlerim doldu ama kabullenmedim. Ders boştu.Kağanı sıraya koyup uyudum.Birinin beni dürtmesiyle irkildim.Zeynepti.Tenefüse girmiştik.Gurup halinde dolaşıyorduk.
Zeynep Aslı Şule Rumeysa Buse ve ben.Buse Şule ve Rumeysa kendi aralarındaydı.Aslı kolunu dürttü."Neyin var senin"Anlatamadım kimseyi sevemeyecegimi biliyorlardı.
Burağı sevdiğimi ve benim ona yaptığım onca şeyden sonra çocuğun bana bir anda soğuk davrandığını söyleyemezdim.Hayır hayır.şaşkın suratına bakıp "hiç" diye geliştirdim.sorgulamadı.Dışarda hava kötüydü şubat ayındaydık.
Ama bahçede insan sayısı fazlaydı. Gözlerii gezdirdim.Nefret ettiğim herkes yani okulun geneli dışarıdaydı. Başımı öne eğip yürümeye başladım. Zil çalınca içeri girdik. .
Ders edebiyatı.Kitap okuyacaktık. Sözde öyleydi ben hariç herkes muhabbet halindeydik . İsmailin yanıma geldiğini görünce kafamı odaklandığım psikoloji kitabından kaldırdım.Suratına mal mal bakmasıyla sinirlendim."Ne var?"diye çemkirdim.sırıtıp sırasına geri döndü nefret ettiğim insanlar arasındaydı.
Ağlamaya basladım . Sinirlendiğimde asla kendime hakim olamazdım ve hep ağlardım. Sinirle kalemle kolumu kazımaya başladım.Hocanın bana şaşkın bakışlarıyla aboya gitmek için izin aldım.lavabo ya girip aynayla bakışıp konuşmaya başladım.Bu bana hep iyi gelirdi.
Elim kanıyordu.Sırıtmaya basladım .Bu hep iyi gelirdi. Lavabodan çıktım.Kapının önünde Burakla karşılaşınca irkildim.Bursa ne işi vardı ki. Önünden geçicektim ki kolunu tutup lavabo ya soktu .hızla bağrıdım "ne yapıyorsun sen"
Kafayı yemiş gibi gözleri açılmıştı.Hızla elimi suyun önüne bırakıp yıkayıp hızla çıktı.
Şaşırmış bir şekilde kasım havalandı.Lavabodan çıkıp sınıfa yürüdüm. Sınıfa girdiğimde herkes kendi havasındaydı. Yerime oturmadan edebiyatçı beni yanına çağırdı.
Elindeki kağıdı bana uzatıp rehberlik çinin beni yanina çağırdığını söyledi.Çıkmadan önce Burak'a baktım. Onunda bana baktığını gördum.
Sınıftan çıkıp ruh hastası kadının yanına gittim.
"Nasılsın Eylül" yine başlıyoruz."iyi"dedim umursamaz bir tavırla. Bana bir kaç kağıt verip doldurmamı istedi.
Yinemi bu testler yeter artık.Kadın ısrarla tedavi olmamı istiyordu. İyide neden? Farklı hareketlerin olabilir,insanlardan nefret ediyor olabilirim, kendime zarar veriyorda olabilirim çok normal bence hocanın sesiyle irkildim."yardım almak istemediğine emin misin?"Offf yine aynı soru bıktıp artık."Tamam istiyorum."Hoca şaşkınlıkla yüzüme bakarken Piç Piç sırıttım.
Hiç kaçırırmı?Hemen telefonu eline alıp randevu aldı.Tarihi ve saati bir kağıda alıp bana verdi.konuşmasına fırsat vermeden odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALAR ALEMİ
Mystery / ThrillerBu hikayede hiç kimseye güvenmeyen erkeklerden iğrenen ve yaşadıkları olaylardan ve hastalıklarından dolayı hastaneye kapatılan Eylül ve ailesinden büyük bir eziyet gören bunun yüzünden intahar teşebbüsünde bulunan Burak.Bu hikayede bunların hayatla...