Olive

26 2 0
                                    

La școala a apărut dintr-o dată o fată , la care mi se pare că toți băieții se uitau ca și cum ar fi vrut să fie iubita lor , chiar și Sans !
La început nu prea o suportam, până am ajuns s-o cunosc . Fata aia vine direct spre mine oare ce vrea ?
— Bună sunt Olivia dar m-i se spune Olive , tu ești ?
— Hey , eu sunt Chara , tu cum ai ajuns aici și ce cauți aici ?!
— Păi...am ajuns aici urmărind un clip de pe YT.
— Ok, și cine-i tipu ăla Vlad ?
—E un prieten !
—Ok,atunci să-l lași pe Sans în pace fată nouă!!!
—Da ce e iubitul tău ? Vezi cu cine te pui ! Nu-mi spui tu ce să fac fetițo ți clar fetițo ?!
Când școala a auzit mi-a luat mie apărarea iar Olive a rămas singură cu Vlad .
Olive a mai venit și cu-n băiat pe nume Vlad care a devenit cel mai bun prieten al lui Sans .
—Ce fricoși nu știu să lupte singuri !!!!
— Zic să nu te pui cu ea Oli sau cum te-o chema că dacă Chara se enervează ești praf și pulbere !! Zise Sans lundum-i apărarea .
—O da ?! Să te văd fraiero !!
— Ești rea, îmi place ! Vrei să fim
prietene ?
–Da!
De atunci mai am o prietenă dar știu că va fi o zi în care va trebuii să aleg dintr-e Olive și Lyssa. Atunci poate am S-o aleg pe Olive dar acum aș alege-o pe Lyssa .

CharaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum