4.

131 11 3
                                    

Probudila jsem se v nějakém bílém,smradlavém pokoji. Nevím,jestli to byla nemocnice,ale cítila jsem,že moje levá ruka není zas tak úplně vpořádku. Šel z ní totiž namodralý opar. Když je člověk spálený,měl by z jeho ruky jít namodralý opar? Asi ne. Takže ruka není ani z 60% vpoho,je naprosto v pytli.

"Ty máš něco stejně v hajz*u,jako já? " vyhrkla jsem,když jsem spatřila kousek čených vlasů. Otočil se.

"Ne,mě se nic nestalo." odpověděl nedostupně,jakoby něčeho litoval. Zase ta část jeho povahy,kterou tak nenávidím. Nevím pak,co si o něm mám myslet,jestli se se mnou chce bavit,nebo jestli nemá zájem. Mluvím,jakoby se mi líbil. Ale nelíbí! Teda snad. Doufám.

Zeptám se ho ještě na pár otázek,ale ani jednou neodpoví. "Fajn,když se pán nechce bavit." vyjedu na něj naštvaně a teleportuju se do mé postele doma. Mám vlastně jen jeden takový problém a to,že má ruka se oddělí od mého těla a leží na zemi,asi půl metru ode mě. Zadržím výkřik. Jsou přece jen tři ráno. Fajn,hlavně vklidu,tohle se mi ještě nikdy nestalo. Nádech,výdech. Mohla bych se  - teoreticky - teleportovat zpátky k mé ruce. Prostě k ruce. Soustředím se na místo,kde má ruka leží a pomalu,doopravdy pomaličku,se teleportuju k ruce. 

O pár vteřin později je má ruka na svém místě,pořád z ní jde opar,ale všichni víme,že jsem ráda,že nejsem napolo mrzák. Snažím se vstát a posadit se,přesouvám se ke dveřím. Než dojdu dolů,stojí okolo mě skoro celá rodina a přidržuje mě. Padají slova,jako - co se děje? a jak se ti to stalo?. Naprosto nevnímám. 

"Najdeme si,co se ti teda stalo." povídá máma a vytahuje nějakou knihu. Dostali jsme ji,když jsem se narodila,ležela na prahu a je v ní všechno.

Můžu citovat?

Pokud se objektu,který se teleportoval,oddělila končetina od těla,je možnost,jak ji dostat zpátky,teleportovat se k ní. Pokud byl objekt předtím popálen,a z končetiny se kouří modrý až zelený opar,objekt se nemlže nejméně dva měsíce telportovat a musí být velmi daleko od objektu,který se teleportoval s ním nebo,kterého viděl nejdřívě po nehodě. Následky totiž mohou býti velmi nepříjemné.

Takže se nemůžu teleportovat dva měsíce. Nemůžu se vidět s Michaelem. Nejvíc mě ale děsí věta: Následky mohou býti velmi nepříjemné. Jsem zvědavá,zajímá mě,jaké jsou následky,ale nemůžu. Co kdyby byly naprosto zdrcující ??

Po hodině přemýšlení se rozhodnu,že jedu na chatu,poblíž Santa Montany v CA. Máme ji tam. Vlastně to ani není moc chata,ale vila,prostě takovej celkem luxusní domeček. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 22, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

SvětoznámáKde žijí příběhy. Začni objevovat