MySky:
ChanChan!
Nerdesin sen?
Bugün doktor randevusu vardı!
Bebişimizin durumunu öğrenecektik!
Ne çabuk unuttun ha?MYoda:
Unutmadım meleğim~
Trafik yoğunluğu var.
O nedenle biraz geç varacağım hastaneye.
Yarım saate yanında olurum hayatım.MySky:
Tamam aşkım~
Bebişim ve ben, seni bekliyor olacağız.
Dikkatli sür arabayı~MYoda:
Tamam aşkım~
Merak etme sen,dikkatli kullanacağım arabayı.Küçük adam heyecanla kocasının gelmesini bekliyordu. Elleri istemsizce daha yeni bir aylık olan karnına koydu. Orada bir varlığın olması, üstelik o varlığın ona ve sevdiği adama ait olduğunu düşünmek mutluluk veriyordu.
"Meleğim, ben geldim."
Sevdiği adamın sesini duymasıyla irkilerek arkasına döndü küçük olan. Gördüğü koca deviyle yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi.
"Baekkie~ hadi gidip bebeğimizin durumunu öğrenelim~"
Uzun olan hevesle küçüğün bir şey demesine fırsat vermeden, kolundan tutup doktorun bulunduğu odaya girdi.
"Hoşgeldiniz Park ailesi."
"Merhaba doktor Lee."
"Bay Park, kocanızı sedyeye yatırabilir misiniz?"
"Tabiki Bay Lee."
ChanYeol, Baek'i sedyeye uzandırıp, tişörtünün eteklerinden yukarı doğru kıvırdı. Doktorun verdiği jeli biricik kocasının karnına usulca sürdü. Baek, heyecandan içi içini yiyordu.
Doktorun elinde tuttuğu aleti karnında gezdirince küçük olan titredi. Doktor, önündeki küçük ekrana kaşları çatık bir şekilde baktığında, büyük olan işkilenmişti.
"Bay Park, özel konuşabilir miyiz acaba?"
"Tabiki."
Küçük olan karnını silen deve baktı. ChanYeol, her şey yolunda der gibi gülümseyince küçük olan paytak adımlarla odadan çıktı.
"Ne oldu doktor bey?"
ChanYeol dayanamayıp sorduğunda, doktor yavaşça yutkundu.
"Bay Park, bebek anne rahmini zehirliyor. Eğer almasak anne ölecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scars To Be Beautiful
FanfictionByun BaekHyun, bebeğinin katili olarak Park ChanYeol'u görüyordu. Park ChanYeol ise suçsuz olduğunu kanıtlamaya çalışıyordu.