Joy'un dün evde olmadığını öğrendiğinden beri Yeri korkmadan edemiyordu.
İlk başta tüm üyelerin ona şaka yaptığını düşünmüştü fakat Joy ve ailesinin fotoğrafları gelmeye devam ettiğinde bunun bir şaka olmadığını maalesef anlamıştı.
Dün gece odasına gelen o kişi kimdi?
Kendini yorganının içine iyice soktu fakat dışarıdan gelen her küçük ses onu hala daha tedirgin ediyordu.
Bir anda çalan telefonunun zil sesi onu yerinden sıçrattı.
Zaten şu an yeterince zorlayıcıyken birde yatağından çıkıp çalan telefonunu açması gerekiyordu.
Ben bir aptalım. Telefonumu yanıma almalıydım.
Yerim derin bir nefes aldı ve yatağından çıktı.
Korktuğundan dolayı yatmadan önce kapatmadığı ışıklar biraz olsun onu rahatlatmıştı.
Çalışma masasının üzerinde duran telefonunu eline aldı fakat telefon şarjının bittiğini gösteren bir işaret ile kapandı.
Aynı anda omuzlarından itildi ve bedeni sertçe duvara çarptı.
Karşısında yine Joy vardı.
Ne yapacağını bilmez halde karşısındaki kıza baktı.
Korkudan nefes bile alamadı.
Joy'a benzeyen şey yüzünü ona doğru yaklaştırdığında öleceğini düşünüyordu.
"Seni öpmek istiyorum."
Joy'a benzeyen şey yüzünü ona nerdeyse hiç mesafe kalmayacak kadar yaklaştırdığında Yeri sertçe yutkundu.
Joy'u her zaman güzel bulmuştu. Şimdi karşısındaki şey Joy olmasa bile ondan etkilenmeden edemedi.
Uf yazamıyorum cidden ağlayacağım Umarım bir gün düzelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our souls they blend .joy x yeri
Short StoryYeri o gece odasında Joy'u gördüğüne emindi. Oysa ki Joy o gece ailesi ile birlikte olduğuna yemin ediyordu.