My Story...

5 1 1
                                    

      Aceasta este o poveste a vietii mele, povestita asa cum a fost ea, a fost mult mai intensa de atat dar nu se poate exprima in cuvinte.

         In urma cu cativa ani m-am indragostit de un baiat pe nume Alexandru sa-i spunem, ne-am cunoscut la tara si pot spune ca l-am indragit din prima, am avut ceva aparte pentru el inca de pe atunci. Toate felete roiau in jurul lui si specific barbatilor a profitat de toate.Mi-a placut foarte mult ca eu am fost singura pe care o respecta.

            Era iarna, Craciun eu aveam 15 el 20, eu primul an la liceu, el primul la facultate. Acolo la mine la tara, langa casa bunicilor se afla un magazin unde se tin petreceri si normal ca eu nu puteam lipsi de la acele petreceri. Aveam o prietena Ileana 16 ani mai usuratica din fire si il placea pe el foarte mult si lui ii placeau usuraticele si normal s-a intamplat ceva, el a plecat acasa la el sa duca bere parintilor si i-a spus ei sa ma cheme sa merg si eu cu ei ca nu este frumos sa ma lase singura, ea nu a vrut bineinteles, nu puteam sa-i stric planurile si au plecat doar ei doi, mai tarziu am aflat ca au avut parte de o partida de sex dupa care ea ii cere bani.

Intr-o seara la acea petecere intre Craciun si Anul Nou am avut parte de cel mai frumos dans din viata mea pe care nu il voi uita niciodat, nu voi uita cat de naiva, timida, stangace, inocenta eram. Era o melodie lenta pe care a preferat sa o imparta cu mine si nu cu amica mea, asa ca am dansat foarte lent si romantic, el mi-a pus mana pe inima lui si mi-a zis "Simti" m-am panicat si am retras mana, dar a pus-o la loc din nou si din nou. In acel dans ne-am privit in ochi si am stiut ca el simte la fel dar erau prea multe lucrurile intre noi, in primul rand distanta, eu prea mica nu mai spun de tata care-l considera un curvar si nu m-ar fi lasat. El a fost un gentelmen cu mine a venit m-a luat de la poarta cu masina mi-a zis sa stau in fata pentru ca imi este rau, pe amica mea a deranjat-o acest fapt dar nu conta pentru el.

      Vacanta s-a  sfarsit si eu am ajuns la Bucuresti si el la BV, am vorbit la telefon diferite barfe de pe la tara, mi-a zis sa le zic celor de la tara ca suntem impreuna sa-l lase in pace. Comunicarea aceasta prin telefon nu a durat mult, mai exact pana in februarie.

      In acest timp eu mi-am continuat liceul el facultatea, eu am avut o relatie de 2 ani si jumatate, ne-am despartit in mai 2013, iar pe 1 august l-am cautat pe el dupa 3 ani in care nu mai vorbiseram absolut deloc si nici la tara nu ne-am  vazut pentru ca nu ne intersectam si nici eu nu am mai fost pentru ca aveam un iubit. Am vorbit pe facebook i-am lasat nr meu, daaa asa tupeu nici eu nu stiu de unde...am conversat pe facebook mi-a zis ca ii pare bine ca nu mai am iubit, ca nu era suficient de bun pentru mine. In acea vara am vorbit la telefon, prin mesaje a fost cea mai frumoasa vara. Cel mai frumos pentru o fata este sa se trezeasca dimineata cu un mesaj de la iubitul ei "buna dimi puta" "buna dimi soare" tot felul de mesaje care topesc orice fata, mai ales daca le primeste in fiecare dimineata. Am comunicat foarte mult eu stiu ca el tine la mine, dar eu l-am iubit. 

          A venit luna noiembrie sa vorbim dupa ce n-am mai vorbit de cand incepuse facultatea a zis ca nu putem continua asa, eu eram deja obisnuita sa primesc mesaje telefoane de la el si dintr-o data nimic. Am vorbit intr-o zi sa merg la el si am merg m-a lasat tata pana la urma. Am ajuns acolo a venit sa ma ia m-a strans tare in brate si s-a uitat la mine foarte mirat si a zis "Nu pot sacred ca esti aici", uite ca sunt. Ne-am plimbat, am mancat, ne-am uitat la un film. Am stat in acelasi pat, mi-a placut foarte tare ca a fost foarte dragastos cu mine si am simtit ca sunt iubita si asa la film am ajuns si la primul sarut.Fabulos. Da primul sarut a fost dupa 4 ani dupa dansul din cla a 9, a fost un sarut decent, recunosc ca imi doream mai mult, dar eram intr-o camera de camin si mai era un tip acolo deci...dupa sarututl decent pasional el a plecat la baie...mda...nu stiu ce s-a intamplat acolo. A fost o noapte de vis, am dormit in bratele lui, am avut parte de cel mai superb sarut. A doua zi am plecat m-a dus la statia de autobuz acolo m-a sarutat din nou de la revedere si adio a fost. Dupa zilele acelea nu prea am mai comunicat, ne- am intalnit la tara i-am zis ce simt dar, a zis ca nu se poate distanta nu merge la el, "draga mea tin enorm de mult la tine, da enorm de mult si nu vreau sa fac lucru asta asa aiurea". Din momentul acela totul s-a rupt conversatiile erau, "buna, cf"-"bine, tu?"-"bine" si atat.

Nu-mi venea sa cred ca dupa tot ce a fost s-a terminat ca poate fi atat de crud cu mine stiind cat de tare tin la el. Momentele noastre au fost scurte, dar intense, nu stiu sa le povestesc sa se simta in asa fel. Am avut un fel de depresie la un moment dat stiam doar sa plang si sa ma intreb "de ce nu ma vrea" "de ce e atat de crud" "cum poti ignora un om asa usor". Toate aceste intrebari au ramas fara raspuns si vor ramane fara raspun.

Azi suntem in 2017 si nu am mai vb deloc nici in 2016, am vorbit in 2015 dupa moartea bunicului meu dar nu a fost in stare sa-mi zica un condoleante.

Astazi el este intr-o relatie cu o domnisoara mai tanara decat mine, iar eu sunt singura, la inceput am stat singura pentru ca am simtit ca il insel sau poate se intoarce el si sa nu ma prinda cu cineve, azi nu mai stiu ce mai astept sau de ce sunt singura. As fi fost in stare sa-i iert orice acestui om, atat de tare l-am iubit si il iubesc.

Daca aveti sfaturi si pareri pentru mine le astept.

Mersi!

My lifeWhere stories live. Discover now