Okula kayıt yaptırdıktan sonra chaejine ve arkadaşlarına yardımı için teşekkür ettik.Sonra mynameden ;
Seyong:Size buraları gezdirelimmi?
Ben:Bizim markete gitmemiz gerekiyor malum yeni taşındık karnımızı doyurmak için bir şeyler almamız gerekiyor. Zaten yarın da ev için bir kaç eşya bakıcağız.
Seyong:Anladım o zaman size kolay gelsin bize yarın eve birkaç eşya b alıcaz demiştin benim tanıdığım bir yer var sizi oraya götürebiliriz ne dersiniz?
Tuğçe:Size zahmet olmasın?
Ben:aynen
Seyong:Olurmu öyle şey siz bizim kardeş kardeş ülkemizden gelmissiniz. Bu bizim görevimiz.
Ben:Teşekkürler.
Sonra myname grubu gitti biz de alışveriş yapıp eve geri döndük çok yorgundum hemen yattık.
Sabah olmuştu bu gün myname ile alışverişe gidecektik hemen Tuğçe uyandırıp üstümüze bir şeyler giydik.
Benim giydiklerim
Tuğçe nin giydikleri
Sonra myname grubu geldi ve evden çıktık.Seyong:Çok güzel olmuşsunuz kızlar.
Ben-Tuğçe:teşekkürler
Insoo:Kore yi sevdiniz mi
Ben:Evet çok güzel bir ülke.
Yaklaşık 20 dakika yürüdük. Sonunda mağazaya vardık bir koltuk takımı iki yatak beğenip çıktık. Diğeri ileri önceden almıştık.
Seyong:işiniz yoksa gezelimmi mi?
Tuğçe:olur.
Ben:olur.
Insoo:O zaman bir restaurant gidelim ne dersiniz?
Ben;olur
Jung:Benim bildiğim çok güzel bir restaurant var oraya gidelim.
Tuğçe; tamam.
Eve geldiğimizde saat oldu çok yorgunduk ve hemen uyuduk.
(Merhaba arkadaşlar hikaye kötü olabilir çünkü ilk yazdığım hikaye lütfen oy verin.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MyName ve Defne
Teen FictionTürk bir kızın myname yi tanışmasıyla nasıl hayatı değişiyor