Én: Jó reggelt!
Carter: neked is !
Mattie:jobbat..
Én: Mattie mi baj?:(
Mattie: semmi.
Én: De mattie!
Mattie: Mondtam, hogy semmi! Fel tudod fogni???
Én: Bocs, mentem császtok.
Nem hittem volna, hogy ilyen bunkó lesz! Pedig engem még érdekelt mi a baja :( tegnap este még olyan jól volt! Mi baja lehet? Asszem írok camynak.
Én: Camy mi baja mattienek?
Camy: Őszintén? Te vagy a baja.
Én: De hát miért?
Camy: Ennél többet nem mondhatok, bocsi de férfi becsület kodex-t fogadtatott velünk, hogy nem mondjuk el neked.
Én: Értem, Hát akkor ideje eltűnöm szia:)
Kis kacsák csoportjábol kilépet Lara Hamilton.
Nem értem mi baja lehet velem. Jobban járok, hogyha neki indulok a munkának.
Mattie szemszöge:
Egyszerűen Lara ki készít, hogy nem láthatom, nem halhatom a hangját, hogy folyton titkolozik, és hogy folyton rajta jár az eszem! Még arra se jött rá, hogy kik vagyunk!! Annyira bele szeretem értitek! ÉN a nagy MATTHEW ESPINOSA!!! A MAGCON TAGJA szerelmes lett! És még csodálkoznak a többiek, hogy bunkó voltam reggel Laraval, nem tudom kezelni az érzéseim ha észre vettétek :/
Kis kacsák csoportjába új üzenet érkezet.
Kis kacsák csoportjából Lara Hamilton kilépett.
Mi a F..? Miért? Oké, hogy idegesít de attól még szeretem!
ÉN: Emberek k tudja, hogy miért lépet ki Lara?
Cameron: Néz egy kicsit magadba és, arra hogy-hogy bántál vele reggel.
Én: De hát mind egy. Inkább menjünk egyet kávézni oda ahol tegnap ettünk.
Cameron: A pincér csaj kívánatos volt.
Lara szemszöge:
Már egy óra van egész nap azon gondolkozok mit tettem Mattie ellen. Már megint cseng az ajtó feletti csengő. Ezt most Ad-é előbb én szolgáltam ki a "vásárlót". Öt perc sem telik bele de Ad kiabál nekem a pult előtt.
- Lara Hamilton figyelj már rám. - Kiabál nekem.
- Bocs, mit mondtál?
- Téged kérnek ahhoz az asztalhoz mutat maga mögé.
Oda nézek és ők vannak ott! Úr isten na most vágjak jó pofát. De úgy látom ma már Taylor nincs velük. Minden Fel vettem, ugyan azt kérték mint tegnap. Sétálok, a konyhához le adni a rendelést mikor valaki be ránt a fal takarásába.
- Szóval te vagy az Lara.
Megfordulok és meg nézem ki beszél nekem. Oh, basszus Taylor. Hát ezt megszívtam.
- Taylor nem tudom mégis miről beszélsz. - mondom neki dadogva.
- Akkor honnan tudod a nevem?
Oh baszd meg, hogy lehetek ilyen szerencsétlen, hogy magamat árulom el?
Bocsánat, hogy csak ma hozom a rész mivel ausztriában tanulok ilyenkor nekem még iskola van és még túl sok házi szóval még egyszer bocsánat.
XxRebixX
أنت تقرأ
Unknown message Magcon ff. [M.E.]
أدب الهواةHogy ki vagyok én? A nevem Lara Hamilton. Hogy hol élek? Titok! Mi az én kis történetem? Minden egy üzenettel kezdődött. Mégis kitől? Hát jó kérdés majd ki derül. Az egész sztori az én agyam szüleménye! Rang: 2017.11.20-69 2017.11.21-56 2017.11.29-4...