AİLE TOPLANTISI 🐾

62 11 9
                                    

Bir insan kaç kere ölür? Ya da başka bir deyişle kaç kere öldürür ruhunu? Sayısız kere değil mi?Ben Giray Arden. Bu isim dünyada bana ailem tarafından verilen ve kendi kararım olmayan,insanlara kendimi tanıtmaya yarayan bir ad. Ve insanlara kendimi tanıtmaya isimimden daha etkili olan bir soyadım var. TORALI. Evet,evet şaşırmayın lütfen ben Giray Arden TORALI.

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

Bu antremanlara neden katılmam gerektiğini hala  anlayamıyorum. Bence,benim bu takımda olup,takımın zeka,mükemmeliyet ve popülaritesini yükselttiğim için bana teşekkür edip beni baş üstünde tutacaklarına yerlerde sürünüyordum.Gerçekten bu katlanılamazdı. Bahar CANDAN karşımda fok balığı taklidi yapsa daha az işkence çekerdim galiba. Artık buna dayanamayacağımı anladığımda:
-"Koç" dedim.
+"Efendim Giray"
+"Gereksizse konuşmayalım lütfen yoksa 50 şınav daha çekmek zorunda kalırsın." dedi. Ah bu kadın benimle konuştuğu için onur duymalı ama gelmiş bana "50 şınav daha çekmek zorunda kalırsın" diyor. Yapma bunu bana Cananğğ
-"Önemli koç"
-"Ben ve benim mükemmel beynim bu soruya bir yanıt arıyoruz."
+"Hım..Sor bakalım o zaman Giray."
-"Koç,ben futsal takımının yedek oyuncusuyum ve maçlara katılmıyorum zaten.."
+"Yani..Sonuç??"
-"Peki, ben neden antrenmana katılmak zorundayım. Oynamıyorum kiğğ.."
+"Çünkü bu takımın oyuncususun.Yedek de olsa."
(Çonko bo tokomon oyoncososon yodok do olso :P Ay götüm yaniğ)
-"Ama koç..."
+"Giray,50 şınav daha çekiyorsun be be yim."
-"Ama koç yaa.."
+"100 oldu canım." Ah bu kadın beni susturmasını  iyi biliyordu ama içimden ona küfretmeyeceğim anlamına gelmezdi bu. Şınav şınav derken şınav şınavı açtı ve sonunda antreman bitmişti. Kerem antreman bitince yanıma geldi.Kerem kim mi? Benim iguana suratlı,yanık çorap kokulu,muşmula beyinli çok sevdiğim bir arkadaşım.
-"Hey dostum, bizim grup bugün Mervegil de toplanacakmış.Kızlar yarın okul açıldığı için son bir gece partisi yapalım diye düşünmüş. Geliyorsun değil mi?"Geliyor musun altında yatan gelmez isen soyunla fantezi yaşarız manasını tabi ki anlamıştım.
+"Gelirim kanka ama önce eve uğrayıp sonra gelirim ben."
-"Tamam kanka. Görüşürüz."
+"Görüşürüz."dedim ve arkama dönüp yürümeye başladım salonun çıkışına doğru. Cebimden telefonu çıkarıp gelen mesajlara ve çağrılara baktım. 5 cevapsız arama ve 3 mesaj. (Ah kızlar sakin olun pls sevgilim yok ;))Hepsi annemden idi. Mesajlar bölümüne girdim.
/Meral TORALI💜/
-"Çirkin ördeğim, yemeğe gelmiyor musun?" Anne çirkin ördek nedir ya
-"Oğluşum, açsana telefonunu!!" Oğluşum mu? Öğk.
-"Hemen beni ara GİRAY ARDEN TORALI!!!"kızmış olmalı diyerek hemen annemi aradım.
Çalıyor, çalıyor, çalıyor ve açtı.
-"Sonun da arayabildin Giray Bey. Seni ne kadar merak ettim biliyor musun?" Ah işte anne yüreği..
+"Anne,futsal takımının antremanı vardı. Söylemiştim. Unuttun mu?"
-"Oğlum,unutmuşum onca telaş içinde yarım saate evde ol. Tüm planlarını iptal et. Baban ile birlikte size önemli bir açıklama yapacağız. Kısacası aile toplantısı."Noluyor lan??
+"Neden? Önemli bir şey mi oldu anne?"
-"Gelince konuşuruz. Yarım saate evde ol!"diyerek telefonu yüzüme kapattı. Acaba yine noldu diye düşünüyordum. Evde aile toplantısı demek bizim için yeni bir değişiklik demekti. Kafamdaki düşünceleri telefonumun bildirim sesi bozdu. Mesaj Mervedendi.
/Merve KAYA/
-"Ahbab, geliyor musun partiye?"ah parti vardı..Üzgünüm.
+"Hayır,aile toplantısı varmış. Meral sultan çağırdı. Takılın siz. Görüşürüz!"diyerek mesajı yanıtladım. Arabaların olduğu park bölümüne giderek arabamı sürmeye başladım.

Bakalım beni ne bekliyor..
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾
Arkadaşlar merhaba umarım beğenirsiniz bölümü.. Yorumlarınız benim için değerli🐾💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah'a Mavi Umut Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin