Capitolul 4

557 18 6
                                    

                       Orele se incheie iar Anne ma ia prin surprindere.

                        - Hei ! 

                        - O hei si tie...

                        - Realizezi ca ne trebui o tura de shopping nu ?

                        - Bineinteles ... dar nu azi. Vine Bunica ! Am atatea sa ii spun...

                        - Ah imi pare rau pentru mama ta !

                        Incepe sa chicoteasca in timp ce se indeparteaza.

                        - TREBUI SA SE IMPACE LA UN MOMENT DAT !!!

                        - Bafta cu asta !

                        - Fara cumparaturi fara mine !

                        - Ramane de vazut !

                        - Esti cea mai buna !

                        - Stiam deja !

                        Cand ma intorc dau fix peste Jake. Unul din colegii de trupa ai lui Gabriel.

                        - Usor iubita. Ma sifonezi !

                        - Esti asa de narcisit stiai ?

                        - Eu !? 

                        Da din gene intimp ce isi duce mana la piept ca o adevarata diva ce e. 

                        Am considerat intamplarea incheiata si mi-am continuat drumul spre casa. Si da baiatul este cam cel mai mare narcisist cunoscut. La modul ca Narcis ar fi mandru de el. Aproape am alergat inspre casa. Abia asteptam sa o intelnesc pe bunica. Sa o iau in brate si sa o scot la un frappe.

                        Deschid usa si aud rasete. Total contrar la ceea ce a asteptam. Intru in bucatarie unde erau ai mei. Pareau chiar foarte bine dispusi.

                        - Unde e bunica?

                        - Avionul ei a avut o mica intarziere abia a ajuns si cred ca acum doarme.

                        - Si ce e cu bucuria asta ?

                        - Va pleca intr-o excursie in jurul lumii si suntemfericiti pentru ea.

                        - Da sigur si motivul real ?

                        - Asta va fi o surpriza .

                        - OK.. OK

                         Uneori chiar nu ii inteleg dar am prea multe pe cap si sunt plina de povesti pentru bunica. Am observat ca este la dus asa ca am hotarat sa o astept. Am intrat si eu in camera si am inceput sa ma schimb. 

                         - Cora !!!

                         Si da asta e sora mea sarind pe mine.

                         - Poti te rog sa ma lasi in pace ?

                         A inceput sa planga. Nu inteleg ce am spus ori ce a patit insa era clar ca mai erau cateva secunde pana cand mama mea urma sa urce sa vada ce s-a intamplat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 21, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sexul in ochii unei Virgine 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum