EA...ERA O FATA MINUNATA..ERA DIFERITA DE TOATE CELELALTE FETE..EA NU AVEA FIȚE..NU AVEA MOFTURI..NU VOIA SA SE ÎMBRACE LA MODA..NU VOIA SA POARTE TOCURI ÎNALTE ȘI FUSTIȚE SCURTE...EA ERA EA...CU BLUGI LUNGI, CU UN TRICOU LARG ȘI CU PERECHE DE TENNESI.
FĂRĂ SA ÎȘI DEA MARE IMPORTANȚĂ, EA MERGEA PE STRADA ZÂMBIND...FĂRĂ SA FIE FARDATA, FĂRĂ SA FE RUJATA, FĂRĂ SA FIE MACHIATA...EA ERA EA...CU O FAȚĂ CURATA, CU OCHII EI SCLIPITORI, CU NASUL EI CEL MIC, CU ZÂMBETUL EI DE ZÂNA...
EA ERA SINGURA LA PĂRINȚI...ȘI CU TOATE CA PĂRINȚII EI O RĂSFĂȚAU..EA NU CEREA LUCRURI SCUMPE, SOFISTICATE..EA CEREA CEVA MAI IEFTIN, CEA MAI UȘOR, CEVA CE NU TOATE FETELE DE VÂRSTA EI VOR...EA ERA EA..EA CEREA LUCRURI PENTRU EA...NU SA SE DEA MARE CU CHILOȚII DE LA KELVIN CLEIN...
ȘI CU TOATE ASTEA...EA ERA ȘI FOARTE DEȘTEAPTĂ, ÎNȚELEGĂTOARE, CUMINTE, AJUTĂTOARE...
DAR NIMENI NU O BĂGA ÎN SEAMA...ÎN LICEU SE PLIMBA SINGURA...FĂRĂ NICI O PRIETENA...FAR NICI UN PRIETEN...FĂRĂ NIMENI ȘI NIMIC...EA ERA TOT TIMPUL SINGURA...ERA RETRASA FAȚĂ DE CEILALȚI...DAR CU TOATE ASTEA, ERA O FATA NEMAIPOMENITA.
Va mulțumesc enrom ca mi-ai citit capitolul. Povestea aceasta o sa va placa mult. Dacă vreti să-l cunoașteți pe băiatul de care ea se va îndrăgosti...urmăriți următoarele capitole! Va puuup!
*Scuzați micile greșeli*