CAPITOLUL 4

3 0 0
                                    

A DOUA ZI, EI S-AU ÎNTÂLNIT PE DRUMUL CĂTRE LICEU...ȘI AU HOTĂRÂT SA MEARGĂ IMPREUNA. AU STAT TOATĂ ZIUA AMÂNDOI...LA CANTINA, PE CORIDOR, LA TEATRU..ORIUNDE AU FOST ÎMPREUNĂ.
Dintr-odata, spuse el:
-Maya, tu câți ani ai?
-17, spune ea zâmbind. Dar tu?
-Eu am 18...e bine, este diferența doar de un an...perfect..șopti el încet după cele zise.
-Daaa, eh, nu prea contează vârsta..spuse ea surâzând.
Apoi, au trebuit sa urce pe scena...pana când, au aflat ca scenaristul a schimbat scenariul...punând în el...un sărut...
Băiatul, pentru ca începuse sa o placa pe fata, a sărit în sus de bucurie...dar fata...când a aflat despre sărut.......s-a speriat puțin, deoarece deabia îl cunoscuse pe Nicolas...dar, pana la urma a acceptat...și ajungând la scena sărutului...cei doi s-au sărutat atât de pasional, încât puteai jura ca o fac din dragostea pe care și-o poarta.
După ce au ieșit de pe scena...Nicolas a spus:
-Deci...cum ți s-a părut sărutul...?
-Păi...a fost un sărut de teatru...o nimica toată...răspunse ea cu un ton jos..
-Mda...poate pentru tine doar asta a însemnat...dar pentru mine...nimic, lasă.
-Ce e? Ce voiai sa zici?
-Nimic, vorbim mâine...
-Ok...noapte buna!...răspunse ea trista..
-Papa...zise el încet...
Când a ajuns acasă, fata se puse pe plâns știind ca l-a rănit pe Nicolas...iar Nicolas...la fel... ei doi și-au dat seama ca.....începuseră sa se placa unul pe celalalt...și....urmăriți următorul capitol despre următoarea zi!
Va pup!

JUST LOVE.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum