Kurtarma Timi

44 3 1
                                    

       İnsanlar kaybedince neden böyle deliye dönüyorlar ? diye düşündüm. Aslında dalmıştım.Arkadaşım Nurullah beni dürttü. ''Ne düşünüyodun ? '' diye bir soru sordu.Bende ona ne düşündüğümü anlattım.Konuşurken bir anons duyduk.Anonsta:KEDİ KAYBOLDU GÖRENLERİN TAŞ MAHALLESİ 917 BAHÇELER SEMİH APARTMANI NO:2 YE TESLİM ETMESİ RİCA OLUNUR.Biz hemen o eve gittik.Kedinin rengini öğrendik hatta bize fotoğrafını verdi.Aramaya çıktık.

                    Uzun süre aradıktan sonra dinlenmeye karar verdik ve bir köşeye oturduk.Kedinin resmine baktım . Kısa boylu , masum bakışlı ,ufak bacakları ,büyük kulakları vardı,Simsiyhtı.Ayağında ve başında beyaz leke var idi.Polis tutuklasa ben masumum diyecek gibi bir surat ifadesi vardı.Kadını gördük

- Nasıl kayboldu ,neden gitsin, yoksa ona yemek mi vermiyordunuz.

- Az yemek veriyordum yani yediğini azaltmıştım.

-Tamam,biz aramaya devam edelim.

                     Saat 15:30 sularında kediyi bulmak için hangi yola gideceğimize karar veremedik en sonunda sağ yolu tercih ettik burası kedi ile dolup taşıyordu.Kediyi gördüm sahibine teslim ettik,çok mutluyduk.

                 Ertesi gün üzgündüm, çobanını kaybetmiş koyun gibiydim.Sular yoktu.İnsanlar su istiyordu. Dedim ki ''Suları açık bırakın,çok kullanın gittimi de isteyin.'' Su yaşam kaynağıdır,su olmazsa elektrik olmaz ,hayat olmaz. Su olmayınca ne oluyor onu şöyle tasvir edeyim: ''Deliye dönüyoruz,camilerden su topluyoruz, çoban koyunla kaybolmuş gibi bir şey oluyor.

                  Arkadaşım eve geldi birinin köpeği kaybolmuş.Onu aramaya çıktık. Köpek kahverengi boylu,büyük başlı kısa boylu bir göz rengi ela diğeri kahverengi kaba bakışlı ve hep kuyruğunu sallıyormuş.Bu biraz kolaydı. Ama köpek nerede onu bilmiyoruz.Yine yorucu bir olucak içimdeki fırtınalar ''GİTME YORULACAKSIN '' diyordu.Ama gitmem lazımdı ''SÖZ'' demesek bile bu bir sözdü.

                       Öncelikle bir plan yapmamız gerekti ,telsizler ,köpek maması (köpek açsa)  dört adet bisküvi dört tane su aldık.Nurullah 'la bir karar verdik.O sola bakacaktı ben sağa. Telsiz ile konuşuyorduk ben ''AUUU'' sesleri duyuyordum. Bir yolda birleştik. Ve karşımıza köpek çıktı. Bu işi yaparken bir heyecan kaplar.Merak duygusu insanı heyecanlandırır. Bulunca da dünyalar onun olur.

        Kurtarma timi nin 2 cisi çıkacaktır ve inşallah daha güzel olacaktır.

Kurtarma TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin