Ma reggel is alig tudtam felkelni. Le kéne szokni arról, hogy 4-kor fekszem le aludni...Na majd máskor. Gyors lezuhanyoztam, és rendbe tettem a fejem (alapozó, szempillaspirál, szájfény). Öltözést se vittem túlzásba, egy fekete atléta rövidgatyával és az adidas cipőm. Átlagos szürke egér stílus...no para.
A suliba beérve egyesével lepacsiztam a fiúkkal, majd alaposan kitárgyaltuk a tegnapi meccset. Miután Zoé is megjött, teljes lett a csapat.
-Végig téged nézett-lökött meg Zozi miután felmentünk a terembe.
-Mi? Kicsida?
-Háth Dávid. Ne mond hogy nem vetted észre...-hülledezett.
-Nem, nem figyeltem-tagadtam. Persze, hogy tudtam hogy néz. Éreztem. Jó érzés volt. De mi? Álljunk le, nekem barátom van, akit szeretek.
-Gerivel mizu?-olvasott a gondolataimban Zoé.
-Semmi különös...-zártam rövidre. Igazából már két napja nem írt de még suliba sem jött.-Na és Zotyó?-mosolyogtam rá.
Zoé és Zoli két hete jöttek össze.
-Minden rendben...tegnap megcsókolt-harapta be a szája szélét. A lélegzetem is elakadt.
-Hogy mi? Ez kurva jó!-ujjongtam- De miért nem mondtad már tegnap?
-Nemtudom. Igazából még most sem fogtam fel-mosolygott.
-Jajj...amúgy hol van most?-néztem körül a teremben, de nem láttam az említett Zotyót.
-"Beteg" lett-idézett a levegőben. Aha, szóval nem volt kedve jönni.
A napot dupla matekkal kezdtük mert miért ne? Ösztönösen hátrasétáltam az utolsó előtti padhoz, mellém pedig Zoé dobta le a táskáját. Amikor bejött a tanár lehajtottam a fejem a padra és az alvásra koncentráltam. Stabil 4-es vagyok matekból, szóval pár óra alvás belefér. Majd írok puskát ha kell.Harmadik óra tesi volt. Levonultunk az öltözőbe és Zozival gyorsan átöltöztünk. Hannáék még csak ekkor jöttek be. Levették a pólójukat és melltartóban flangáltak az öltözőben. Már nem bírtam tovább őket, ezért odasétáltam az ajtóhozbés kinyitottam, így tökéletesen be lehetett látni. Szerencsémre pont jöttek le a fiúk így szétröhögték az agyukat Hannán. Utálom ezt a csajt. Ő is engem szóval nincs gáz. :D
-Ezt meg mi a faszomért csináltad?-nyávogott.
-Olyan szépekbazok a kitömött melleid, akartam hogy más is lássa- oltottam be. És ekkor becsengettek.
Egész tesin fociztunk, ahol fejenkapott a labda, úgyhogy a játék háromnegyedénél ki kellett állnom.Most jöhet egy dupla földrajz, és mehetünk haza. Ah végre.
-Jövő órára kérem kinyomtatva hozni mindenkitől Afrika földrajzát- mondta a tanárnő.
-Google a barátunk-kurjantotta hátulról Robi. Hiba volt.
-Nos fiam. Akkor hogy a toll is a barátod legyen, mégsem nyomtatva, hanemnkézzel írott formában kérem. Olvashatóan. Minimum két oldal
Robi inkább csendben tűrte hogy mindenfélenszavakat dobálunk felé, és végre kicsengettek.Otthon ledobtam a táskám, és mivel egyedül voltam mint álltalában (anyuékbfolyton üzleti utakon vannak) csináltam magamnak egybszendvicset, és elkezdtem a földrajz házit.
YOU ARE READING
Halálos szerelem
Romance-Dávid, én ugrok. -Ha te is, én is -Mégis miért?-kérdeztem a dühösen. -Mert szeretlek-mondta, és megcsókolt. Ott álltunk a híd szélén szétázva, megfagyva egymás karjaiban...amikor megcsúszott a lábam... (18+ jelenetek...saját felelősség!)