M-am gandit...si mam gandit...mam tot gandit...si pana la urma mia trecut faza cu nota.Viata merge inainte nui asa?O sa imi petrec ziua acasa in familie.Oh nu!Am uitat!Azi trebuie sa ma intalnesc la pizza cu prietenele mele.Oh...este ora 10 am 2 ore timp sa ma pregatesc.M-am imbracat intro rochie superba.
Si machiajul,de asemenea,de culoare portocalie.
Eu si fetele trebuia sa ne intalnim la un restaurant foarte sofisticat.Cand am ajuns nu era nimeni.Nici macar servitorii.Deodata aud niste voci:
-Surpriza!
Erau toti prietenii mei ,neamurile mele,vecinii mei,familia mea,iubitul meu,toti!
Eram cea mai fericita!!😁😁Mai ales...ca primisem o tona de cadouri.Am mancat tort,am dansat,neam distrat toata noapte.Cand am ajuns acasa...(adica de dimineata) ,am deschis in graba toate cadourile.Toate cadourile au fost minunate.Dar mai lipsise cadoul de la iubitul meu si de la parinti.Fix atunci parintii mei si iubi au intrat pe usa.Bine inteles cu cadouri in mana.Iubi mia dat:un buchet cu 41 de trandafiri,un set cu colier,cercei,inel si joker,niste tocuri inalte si un parfum.
Urma cadoul de la parintii mei.Cand eram gata sa il deschid vocea mamei ma intrerupt:
-Acolo nu e cadoul cel bun.
-Cum adica?intrebasem eu nedumerita.
-Cadoul este acesta.
Nu mia venit sa cred cand tata la adus.Era un cainte alb si pufos.😍😍Il adoram.Era baiat si iam dat numele Dodo.In cutia de cadou erau haine,lese,zgarzi,sampoane,perii,jucarii pt Dodo.
Simcer...e cel mai frumos cadou pe care lam primit in viata mea.
CITEȘTI
Viata Alexandrei
LosoweEu sunt Alexandra.Am 14 ani si in aceasta carte veti afla cat mai multe despre viata mea asa ca sper ca sunteti curiosi.😉