#bir dost

48 21 2
                                    

gözlerimi açtığim da bir hastenede oldugumu fark ettim.kalkmak istedim yattiğim yerden fakat koluma takili bir serum un oldugunu gorunce tekrar yattim.etrafımı iyice süzdüm sonra poyrazı düşündüm acaba nerdeydi.gerçi tam bir gerizekalı embesil kuş beyinli hadi hastaneye getirdin anladık eyvallah zaten mecburdunda peki insan hiç bir kızı tek başına bırakırmı hayvan işte tam bir hayvan ".dedim kendi kendime .fakat birden kapının açılma sesini duydum .
"eeee kimmiş bu hayvan ?"
ahhhh! inanmıyorum bu gelen poyrazdı kahretsin dedim tekrar içimden.
tabiii onu öyle elinde çiceklerle gör7nce biranda aptalca sırıttım ve yumuşadım.
"yoooo ne hayvanı ?kimki hayvan ? hayvan olurmu canım hiç hastanede"
dedim ne dediğimi ben bile bilmeyerek.
iyi sen bilirsin eee nasıl oldun daha iyimisin ?"dedi poyraz .
"evet biraz daha iyiyim sadece uykusuzum hepsi bu ".dedim zaten derdemez hemşire bozuntusu girdi içeriye .
"beste hanım bugün taburcu olabilirsiniz geçmiş olsun ".dedi ve cıkıp gitti.
"bu arada çiçekler kime banamı?"dedim hafif çekinerek.
"aynen gelirken biraz bankta oturayim dedim orada buldum üzreinde koskocaman BESTE KATİPOĞLUNA yazınca sana getirdim.galiba içinde kart gibi birşey var ben bakamadım sen bakarsın diye"dedi ve bana uzatti çiçekleri.
"öylemi? ee kimden gelebilir ki?" dedim ve açtım.
GEÇMİŞ OLSUN SÜRTÜK BU SENIN DAHA İYİ GÜNLERİN.
BU ACINI BİLE MUMLA ARATICAM SANA ....

KördüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin