Wat een rotdag! Een 1 voor mijn wiskunde. Iedereen had een tien. Hoe? Ik gooide mijn witte cortina in de tuin, want hij was al helemaal stuk.. Ik deed de sleutel in het slot en ging naar binnen.
Ik dacht aan wat er was gebeurt vandaag. Oja ik heb 2 uur staan kletsen met mijn Squad. Het is geweldig wat voor random dingen wij bespreken. Andere kinderen vinden ons heel raar, maar wij trekken ons daar niks van aan. Het is ook wel raar drie meisjes en 3 jongens in een vriendengroep. We maakten er vaak jokes over.
Toen ik binnenkwam rook ik de geur van hond. Mmmm ik houd van die geur ! Gelijk kwam mijn hond Lebon op mij afrennen. Hij was dik en klein, dus het zag er heel grappig uit als hij aan het rennen was. Ik aaide hem over zijn kop en gooide mijn zware boekentas in de hoek. Ik plofte neer op de bank.
Ik hoorde keihard geluid van een YouTube video die waarschijnlijk mijn broertje op had staan. Ook hoorde ik dat mijn zus thuis was, omdat mijn zus weer met haar vriendje aan het bellen was. De hele dag staat in het teken van Justin. O Justin ik hou van je, Justin hang jij maar op, oh je bent zo lief hihihi en de oh Justin was jij maar hier werd ook veel gebruikt.
Mijn vader was thuis aan het werk en mijn moeder was op kantoor.
'Vera, laat jij de hond even uit?' : vroeg mijn vader. 'Ja hoor' : zei ik. Ik pakte de riem van de kapstok en liep naar buiten.
JE LEEST
Vera Goat
FantasyVera is een normaal meisje met een normaal leven en normale vrienden, maar alles verandert als ze naar de verlaten geitenboerderij achter haar huis gaan....