Bilinmeyen numara: Kesinlikle vazgeçtim
Bilinmeyen numara: Hemen geri dönüyorsun
Bilinmeyen numara: Siktir
Bilinmeyen numara: Sen... Sen çok ateşli görünüyorsun. Hemen eve dön
Katara: Benim buraya gelmemi isteyen sendin
Bilinmeyen numara: Bu elbiseyle gel demedim ama
Bilinmeyen numara: Ve bunu hesabına mı attın? Siktir! Sana inanamıyorum!
Bilinmeyen numara: Herkes sana bakıyor çabuk çık buradan
Katara: Buradan mı? Sen
Katara: Yani sen de buradasın?
Bilinmeyen numara: Evet ben de buradayım ve boşuna etrafa bakma beni bulamazsın
Bilinmeyen numara: Çık artık bu bok yerden
Katara: Corey'e bakıyordum tamam mı?
Katara: Ayrıca onu bulmadan gitmeyeceğim. O kadar hazırlandım ve buraya geldim tamam mı?
Bilinmeyen numara: Pekala
Bilinmeyen numara: O yukarıdaki odalardan birinde
Katara: Ne? Oda mı?
Bilinmeyen numara: Sana söylemiştim
Telefonu sakince indirip ışıklarla dolu yere bir göz gezdirdim. Corey'in bana böyle bir şey yapacağına karşı umudum yoktu. Tamam bazen onunla kızlar hakkında kavga ediyor olabilirdik ama bu beni aldatacağı anlamına gelmiyordu.
Mekanın içine tekrar baktıktan sonra üst kata çıktım. Her odayı teker teker incelediğimde hepsinin boş olduğunu, bir tek karşımdaki odayı kontrol etmediğimi fark ettim. Aceleci adımlarla odaya ilerleyip kapıyı araladım. Karşımda gördüğüm kişi galiba bu dünyada hayal kırıklığına uğrayabileceğim belirli kişiler arasındaydı.
"Bonny?" Corey kafasını Bonny'nin göğüslerinden kaldırdı. İkisi de şaşkın gözlerle bana bakarken sinirle soludum.
"Size inanamıyorum. Sen benim en yakın arkadaşımdın Bonny. Bunu nasıl yaparsın?"
"Onu seviyorum Katara. Ben çok üzgünüm." Bonny yüzüme bakmadan odadan çıktığında Corey ile beraber kalmıştık.
"Bunu bana yapacağını düşünemedim. Hem de o kadar kavga ve çapkınlığını bildiğim halde."
"Bak ben açıklayabilirim."
"Neyi açıklayacaksın? Beni nasıl aldattığını mı?" dediğimde Corey bana doğru iki büyük adım atarak duvara sıkıştırdı.
"Ne yapıyorsun? Çekil şuradan. Bok gibi içki kokuyorsun."
"Bu sefer olmaz. Bu sefer senden uzaklaşmayacağım Katara. Benim olacaksın." Ellerimle onu ittirmeye çalışırken kafasını boynuma gömdü. Dizimi kaldırıp karnına geçirdiğimde kaçacak kadar yer açabilmiştim kendime.
"Git ve kendini becer göt herif." Odadan hızla çıkarak telefonumu çıkardım.
Katara: Sen haklıydın
Katara: Sana inanmadığım için üzgünüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dont love him
Teen FictionBilinmeyen numara: O çocukla hala çıktığına inanamıyorum Katara: Kimsin sen? Bilinmeyen numara: Bir önemi mi var? Katara: Sevgilim hakkında böyle konuştuğuna göre? Evet, var Bilinmeyen numara: Benim kim olduğumun bir önemi yok Bilinmeyen numara: As...