Merhabalar arkadaşlar... Bu 3. Bölümüm.... Umarım beğenirsiniz....
Not!!!!:kimsenin kitabından alıntı yapmıyorum bu 1. İnternetten bazı sorulara bakıyorum bu 2. Bana yorumlar geliyor caps ler bende de var diye internetten bakıyorum bu 3. Kimse bana hırsız muamelesi yapmasın bu 4. Kimsenin kitabını takip edemem ne yazıyor diye. Aynıysa yapacak bir şey yok. Bilin ki aynısı olmamasına özen gösteriyorum buda 5.Neden sa yazarken as yazılıyorda hi yazarken ih yazılmıyor?
@@@@@@@@@@@@@@@@@Eğer pinokyo "şimdi burnum uzayacak" derse ve uzamazsa yalan söylemiş olur ve burnunun uzaması gerekir. Ama burnu uzarsa doğru söylemiS olur ve burnunun uzamaması gerekir. Öyle değil mi?
@@@@@@@@@@@@@@@@@Herkes evinde kalsa grip salgını biter mi?
@@@@@@@@@@@@@@@@@Kendi kendine konuşanlar deli midir?(ben konuşuyorum)
@@@@@@@@@@@@@@@@@Kuşlar gerçekten ıslanmaz mı?
@@@@@@@@@@@@@@@@@Niçin yanlış çevirilen telefon numarası hiçbir zaman meşgul çalmaz?
@@@@@@@@@@@@@@@@@Hayatınızda hiç telefon şakası yaptınız mı?
@@@@@@@@@@@@@@@@@Annen mi baban mı??
@@@@@@@@@@@@@@@@@Hayatının en değişik anı?
@@@@@@@@@@@@@@@@@Telefonlar konuşsalardı bize ne derlerdi?
@@@@@@@@@@@@@@@@@En saçma kelime veya cümle?
@@@@@@@@@@@@@@@@@En sevdiğin yemek?
@@@@@@@@@@@@@@@@@Bahar Candan mı Nihal Candan mı?
@@@@@@@@@@@@@@@@@