2.Bölüm-Başlangıç

19 1 0
                                    

-Kızım hadi dershaneye geç kalacaksin!

Annemin sesi ile yeni bir sabaha,belkide yeni bir hayata gozlerimi actim. Basim felaket agiriyordu Gozlerimi acik tutamiyorum.. Hala uykum vardi ama dershaneye gec kalma gibi bi niyetim yoktu.Bunun sebebi Kaan degil,derslerimdi. Hernekadar boyle isler sebebiyle pisikolejimi bozmus olsamda hala basarili bi ogrenciyim ve bunu surdurmeyi umut ediyorum. Odamdan ciktiktan sonra hemen mutfaga gidip hergun yemis oldugum ve artik biktigim kaşar,peynir,domates ve zeytin dörtlusu ile karnimi doyurdum. Aslinda doymadim cunku ilk okul yollarimdan beri aparetif birseyler olmadan yaptigim kahvalti midemin sadece yarisini doldurabiliyor.Ne giysem diye dusundum ve dolabimdan siyah pantolunum ile asker yesili duz salaş badimi çikartip uzerime gecirdim. Bugun gune guzel basladim cunku hayalimde kurdugum Efe'den kurtulma operasyonu beni bayagi bir motive etti. Hemen harcligimi ayarlayip minubuse bindim.

Dershaneye vardigimda sinifta Nisa,Zeynep ve Berkay vardı. Nisa ve zeyneple okuldan tanisiyorduk. Cok iyi olmasada arkadasligimiz vardi.
-Hosgeldinn!
-Hosgeldin!!
Nisa ve Zeynepin hosgeldinlerine enerjik sekilde "Hosbuldumm"cevabini verdim.

Icimde hala karamsar bir taraf vardi. Çarem yoktu bundan baska mecvurdum.
-Günaydiiinnnn
Işte bu ses! Benim kurtulusum olan bir ses.Kaan iceri girmis bulunmakta. Suanda hala Efeyi seviyor olabilirim ama yinede bu sesin hakkini vermek lazim. Cocugun sesi degizik bi olgunluga,garip bir tona ve guzellige sahip. Kaan'a "sanada"dedikten sonra icimdeki gariplikle cantamdan defter ve kalem cikarttim. Ardindan dun tanismis oldugum ve galba hizlandirma boyunca birlikte oturacagim arkadasim Belinay geldi. Onunla gunaydinlasriltan sonra nisaya dondum.
-Ilk ders ne?
Ezberim aslinda gucludur ama dershane suanda hizlandirmada oldugu icin programi ezberleme geregi duymadim.

-Rehberlik.

Rehberlik mi ?Dershanede ki rehberlik nasil birseyki? Bize nasil bir hayat felsefesi yaratmamiz gerektigini ogretcek degillerya. Garipsedim bu dersi. Ve sanirim yuz ifademede yansitmistim ki Kaan konustu.
-Sanirim ilk hafta oyun tarzi seyler yapiliyormus. Oyle duydum.
-Oyun mu. Ders calistirmak yerin oyun varsa olur vallah ay daha diyer hocalar ile taniscaz iyyy!
Zeynep in gostermis oldugu isyan benim icimdede vardi. Derken ogrenicer tamamlanmis oldu. Kaan,bizim okuldan Dogukan adinda bir cocukla oturuyordu . Bizim okuldan olan diyer ogrenciler Ahmet Yagiz ve Murat Efe"ydi.Onun disinda bi tanede Salih adinda ogrenci vardi.Sinifin tamami boyleydi.Derken hoca iceri girdi.

-Iyi dersler sıpalarr!Oturun.
Hoca şiskonun tekiydi ama sempatik bir yani var gibi duruyordu. Ilgimi cekti acikcasi.

-Şimdi tanisma merasimini oyunla ve hafiza gelistirme ile bir araya getiricem. Hepiniz şöyle ortaya gelin cocuklar. U olun bakiyim.

Biz artik genc insanlariz ,liseye gidiyoruz ama yinede hala bi cocukmusuz gibi tavirlar var etrafta. Oyun oynamalar hafiza guclendirmeler falan nedir??? Neyse ilgimi cekti belki boylece oyuncum Kaan'ı daha yakindan taniyabilirim.
Herkez ortaya toplantiginda hoca u seklini kiz erkek siralamasi ile olusturdu. Bir yanimda Murat ,diyer yanimda ise Salih vardi.Tuhafida şu ki tam karsimda-yani yaklasik olarak 35 metre ötemde -Kaan vardi. Hoca oyunu anlatti.
Herkez kendinden onceli herkesin adini soyadini ve memleketini soyleyeyip kendininkileri ekleyecekmis. Bu sekilde hocanin adinin Şevki oldugunuda ögrenmis oldum. Benden onceki hoca ile birlikte 4 kisi vardi. Biz Kaanla birbirimize bakiyorduk. Neden bilmiyorum ama cidden baliyorduk.Sira bana geldi.
-Şevki Doruk Sinop,Berkay Kara Trabzon,Nisa Şahin Samsun,Murat Efe Er Tekirdag,Melis İştipli Makedonya.

Cidden şaşirmadim. Yaklasik üç kisi sonra sira Kaan a geldi.
-Şevki............Melis.......Kaan Genç Balikesir.

Vay canina bu cocukta baya genia bi hafizaya sahip galiba. Cidden tikir tikir soyledi ve Balikesir'li oldugunu ogrendim.Sevki hoca tur tamamlandiktan sonra asil oyuna gececegimizi soyledi.

-Yeni oyun ödüllü. Oncelikle haftaya dersimize 700 adet soru cozup,sorulari getireceksiniz. Bu oyunu kazanan kisi ise 600 soru yapacak. Bence 100 soru indirimi sizler icin buyuk bir torpil. Oynayacagimiz sey ise son harfi ile kelime turetmece.

Gercekten 700 soru cok fazla canimi sıkmadi ama 600 olsa fena olmaz diye dusundum icimden. Bu oyunda cocuklugumdan beri iyiydim bence benim karsimda fazla sanslari yoktu. Kendimden emin bi sekilde oyunun baslamasini bekledim. Nisa yanima geldi

-Cidden 700 ne ya! Oynattigi oyun guzel Allahtan.

Ben gulumsedim.Daha sonra Sevki hoca basladi.
-Rehberlik

Ilk kelimeden sonra 10 kisi buyuk bi hirsla ve eylence ile kelimeleri turettik. Lise de olmamiz bircok ders kategorisi ile isimize yaradi. Yaklasik 10 dakika sonra hala elenmemistim ve karsimda kalan tek isim ise Kaan'di.-tesadufun boylesi-Ben saşkındim ama ona bu ödülü kaptirma niyetim yoktu. İkimizde yanmiyorduk.

-Tamam yeter sizin yancaginiz yok ikinizde kazandiniz zil calacak zaten simdi. Ikinizde ödullusunuz. Tebrik ederim.

Bencede en mantiklisi biydu cunku gercekten ilimizde yanmiyorduk. Hoca bunu dedikten sonra zil caldi ve hoca disari cikti. Ben mutluydum.Kazanmayi seven bi insanim ve icimde bi gurur dolasiyor suanda.
-Aferin prensess!!!
Boynumda hissettigim kollar ve kulagimda yankilanan ses ile neye ugradigimi sasirdim.Kaan kolunu boynuma dolayip bana "aferin prensess"demisti az once. Daha tanisikligimizin ikinci gununde bukadar samimi olmasini beklemiyordum ama ona cok ihtiyacim olacagini bildigimden alttan aldim.

-Sanada aferin şapsal!

Bunu dedikten sonra kendimi geri cektim ve siraya oturdum.Prenses......
Bu cidden hosuma gitmisti.
Sanirim beni gercekten iyi bir dost olarak goruyordu. Bu isime yarardi. Hernekadar onu killanacak olsam ve o bunu hakeden biri olmasa bile buna mecvurdum.

Dersler bitti ve eve geldim. Bi garip olmustu icim ama mutluydum da. 600 soru aklimdaydi ilk gunden basladim ve sanirim keyifliydi.
Bundan sonra ne olacak acaba diye dusunmeden edemiyorum suanda ve gercekten o mis gibi
zorluk kokan testlerle kafayi buluyorum.

Arkadaslar bu bolumunde sonuna geldik. Bu bolumde belkide ileride yasanacak olaylarin nasil gelisecegi konusunda biraz ipucu vermek istedimm Hikaye tum hizi ile devam ediyor.. Ve aciklamada dedigim gibi bazi olaylar gercek hayat bazilari ise araya eklemeler...iyi okumalar💘

HAYATIN İÇİNDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin