1♡ Plannen

33 7 4
                                    

'Oké, dus na dat we naar Brussel geweest zijn gaan we door naar Parijs?', vraagt Loïs terwijl ze op haar computer van alles aan het opzoeken is over Europa.

We mogen eindelijk van onze ouders op Roadtrip door Europa. Ik en Loïs zagen er echt al eeuwen over maar steeds mochten we niet omdat we "te jong en onverantwoord" waren wat totaal niet waar is. Maar goed, nu eindelijk gaan Loïs Moore en ik, Merliah Turner op roadtrip door Europa.

'Maar hoelang gaan we daar blijven denk je in Parijs?', haalt Loïs mij uit mijn gedachten. 'Uh, wat zei je?' Lachend herhaalt ze haar vraag nog een keer. 'Oh, twee dagen misschien? Ik wil wel graag de Eiffeltoren te zien en natuurlijk shoppen,' zeg ik met een big smile. Lachend schrijven we alles op. En na een hele maand van alles op te zoeken, te noteren en te bestellen is alles klaar. Behalve onze koffers.
'Shit Loïs, het is al zeven uur!', roep ik verbaasd uit. Mijn ouders gaan me zo vermoorden, ik mocht al net op roadtrip met Loïs maar dan moest ik wel steeds thuis blijven en niet naar feestjes gaan of al die dingen.

Als ik thuis kom gooi ik mijn tas in de zetel en ga naar boven. Richting Alex' kamer, mijn tweelingbroer. 'Hey Alex, zou ik jouw Ipod mogen lenen voor op Roadtrip?', vraag ik nog voor ik binnen kom. Twee paar ogen kijken mij aan. 1 paar blauw-groene van Alex en 1 paar chocolade bruine ogen om van weg te smelten. 'Oh, ik kom later wel terug,' stamel ik. 'Nee, blijf maar we kunnen wel wat knap gezelschap gebruiken', zegt de jongen met de bruine ogen met een grijns, een grijns die ik er zo graag van af wil slaan nu. 'Nee, ik ben niet graag in één kamer samen met twee losers', zeg ik nu met een grijns. 'Ze heeft pit man', hoor ik hem nog zeggen tegen Alex. 'Maar Alex? Mag het?' 'Ugh ja, maar draag wel zorg voor mijn schatje', zegt hij terwijl hij zijn Ipod gooit naar mij. 'Doeidoei sukkels!', roep ik nog voor ik mijn kamer binnen ga.

Na uren hebben zoeken naar gepaste kleding voor de roadtrip is mijn koffer eindelijk klaar. Snel app ik Loïs.

Me: Koffer gepakt, enkel nog wachten op 2 juli🤘
Babe💋: Nu al? Zit nog in een crisis van tops en jij bent al klaar?🛍
Me: Whaha yeah baby🍍 Kom je langs er is hier één of andere Sukkel die denkt dat-ie cool is
Babe💋 En het is niet Alex? Dan kom ik langs ben er over 5 minuutjess💕

'Mam, Loïs komt lang oké?', roep ik naar beneden. 'Oeh, is ze net zo heet als jij?', hoor ik de stem van de jongen zeggen. Ik rol met mijn ogen en negeer hem verder. 'Hee babe', hoor ik terwijl ik een knuffel krijg van Loïs. 'Hi, is die Sukkel al weg uit mijn deur?' 'Ik zag net iemand in Alex's kamer gaan dus ja zeker?', zegt ze met een grappige stem waar ik van moet lachen. 'Kom ik wil die Sukkel wel is zien' 'Oké maar eerst mijn gsm zoeken', vertel ik terwijl ik mijn bureau bekijk opzoek naar mijn gsm. 'Zoek je deze soms?', hoor ik de iritante stem van Sukkel. 'Ugh ja, je mag hem wel geven hoor', zeg ik bot. 'Mooi, mijn nummer staat er in. Ik verwacht een appje',zegt hij met een grijns. 'Wacht wat? Je nummer? Hoe in godsnaam kom je mijn telefoon in ik heb een code die niemand weet behalve Loïs!', roep ik kwaad uit. 'Tja, moet je code maar niet zo makkelijk te kraken zijn zussie', zegt Alex met een grijns. Boos loop ik naar hem toe en begin hem op zijn borstkas te slagen wat eigenlijk totaal niks uithaalt. 'Hulp zou fijn zijn Loïs weet je?' 'Uh nee, ik heb het te druk met jouw acties afkeuren', zegt ze lachend waardoor ik wel moet lachen en stop met op Alex' borstkas te slaan. 'Blijf je slapen Loïs?' Ik knik in haar plaats waardoor we terug beginnen te lachen. 'Mooi want Jason dus ook', en weg zijn ze als ze dat zeggen. 'Ugh ik ben te moe om hun achter na te lopen', zegt Loïs met en slaperige stem. Ik grinnik en ontgrendel mijn telefoon, opeens ben ik benieuwd hoe hij zich in mijn contacten heeft gezet.
Als ik het zie begin ik te lachen. 'Uh wat is er zo grappig?', vraagt Loïs met een slaperig gezicht. 'Kijk zelf maar', zeg ik voor ik weer in een nieuwe lachbui terechtkom. Hij heeft zich er gewoon ingezet als JasonMyWorld🔥 Naast mij hoor ik Loïs zich ook kapot lachen.

Na het eten gaan we nog met ze'n alle een film kijken op Netflix samen met Alex en Jason. Ondertussen kan ik Jason al wat beter af. Maar hij heeft van die momenten. Tijdens de film legt hij opeens zijn arm over mijn schouder en kijkt hij mij met een grijns aan. 'Ugh die arm mag wel weg hoor', zeg ik terwijl ik mij verder concentreer op de film. Vanuit mijn ooghoek zie ik Jason mij aankijken. Als ik het merk kijkt hij snel weg en begint hij te blozen. Awh cute.

💭Hoi, hier is deel 1, hopenlijk vinden jullie het al leuk! En wat vinden jullie van de personages? Doei en vergeet niet te stemmen en te reageren! XXX EMS🍍

Roadtrip |ZEER TRAGE UPDATES|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu