Part.3

22 0 0
                                    

Novi dan u školi, svi me gledaju ispod oka i svi ćute. Sve mi izgleda vrlo čudno, kao da neka lažna glasina luta po učionici.
Na kraju učionice u jednom ćošku videla sam Ninu uplakanu.
Brzo sam potrčala prema njoj. Kada sam joj prišla noge su joj bile savijene glava je bila na kolenima i samo se čulo jecanje.
Nina da li je sve OK??!
Uznemireno sam pitala
Polako je podigla glavu tužno me je pogledala i spustila je.
Kada sam joj videla lice nisam mogla da verujem svojim očima, Nini se maskara skroz razmazala po celom licu.
Ponovo sam panično zapitala.
Mina molim te mi reci šta se desilo?! Ustvari možda je bolje da odemo do toaleta i da se središ i da mi sve ispričaš. Polako sam je uzela za ruku i krenule smo ka vratima učionice. Na izlazu srele smo Marka koji mi je namignuo a ja sam ga sa čuđenjem pogledala, ali sam nastavila svojim putem.
Sara P.O.V.
ŠTA?!!!  Zar je posle svega mogao da me pogleda... Ahhh... Baš sam besna ne mogu da verujem, i šta ON uopšte ima meni da namiguje.. BOŽE KOJI KRETEN... Mislim jeste on sladak  alii... Ma bože šta ja to lupetam...
Eeee Saroooo?!!  Nina me je dozivala a ja sam i dalje bila u svojom mislima...
Molim Nina, e vidi stigle smo u toalet... Sada mi sve polako ispričaj.

*pola sata kasnije *
 
N:i tako se sve završilo
Pa ja ne mogu da verujem kako je mogao to da uradi, i šta samo ti je rekao zbogom i otišao.
N:Daaa, Saro zašto  me je ostavio?? Ubiću seee!!
Nina nemoj da lupetaš gluposti ostavio te je dečko bože moj nije samk sveta pa i mene je pa sam i živa i zdrava.
N:Pa zna alii...
Ajde Ajde odmah nabaci osmeh na lice i hajdemo na čas imamo Srpski.

Nadam se da vam se sviđa novi deo...
Pozz:)

Niko kao ti! Where stories live. Discover now