Ma trezesc din dulcele meu somn...dar nu mai sunt in acelasi loc...e intuneric si miroase oribil...aud niste pasi ...si usa acelui loc se deschide apoi vad o doamna in varsta si o fetita micuta ca mine...
-O doamne! Cine ar face una ca asta?! zice femeia
Ma ridica si apoi ma duce intro caaa frumoasa...
*dupa 3 ani*
Eu~Bunicuţo! Bunicuţo!
Buni~Ce e draga ?
Eu~Copii de pe strada iar imi vorbesc urat...
Buni~Offf....
Dupa 1 minut de liniste....
Eu~Buni...de ce eu nu arat la fel ca Sorsha (fata acea micuta)
Buni~Nu credeam ca o sa intrebi asta asa devreme....Tomy....tu...tu...nu esti nepotelul meu..*lacrimand*
Eu~D-dar...
Buni~Te-am gasit cand erai doar un bebelus in tomberon...nu stiu cum ai supravietuit....dar ..v-am crescut pe ti e si pe Sorsha impreuna desi erati diferiti...tu mereu ai fost special... cel mai inteligent baiat pe care il stiu...asta e dragul meu Tomy...
Eu~Nu imi pasa...tu esti bunicuta mea!
Buni~Te duci sa ii aduci niste apa lui buni , dragule?
Eu~Sigur buni!
Cand ma intorc cu o cana de apa in momentul.ca d ajung langa scaunul unde era bunica raman socat de cea ce vad...si arunc cana de apa....
Eu~S-sorsha?
Sorsha~Da tomi*zambind psihotic*
Eu~Unde-i buni?
Sorsha~Adica batrana care ma crescut...si a carui preferat esti tu?...Ei...a primit o pedeapsa...
Ea scoate de la spate capul bunicutei plin de sange intro mana si in cealalta cutitul de bucatarie al bunici si acesta aratand la fel....
Eu~D-de ce?*plangand in hohote*
Sorsha~Ochi pentru ochi...dinte pentru dinte...
Eu~Ce?
Sorsha~Ea a omorat-o pe mama...eu am omorat-o pe ea...
De ce...? E cea mai proasta zi!...12.10.2005!!! Urasc data asta! (Stiu in ce data suntem dar era in trecut)
Sorsha~Adio...ne mai vedem, fratiorule...
Va urma