...

79 38 57
                                    

Ne kadar yorulsanız da illaki ayakta kalmak için bi sebep ararsınız. Buldunuzmu küçük olsa da büyük olsa da ona tutunmaya andiçersiniz. Bu bir kişi,bircok kişi, sevdiğiniz veya küçük bir eşya, farketmez yeterki tutunalım.
Arsızlaşırsınız...
Arsızlaştığınız şey ise sevgidir. Zor bulunan bişey. Şu zamana kadar birçok kişiyle tanıştım kimisi sevdi,kimisi ilk değer verdi sonra kırıp gitti,kimisi hiç sevmedi,kimisi de nefret etti. Onlara karşı sol tarafım hep bi istekli oldu yani sevgi bakımından.
Kimi sevene fazla sevgi,kimi değer verene fazla değer, ilk değer verip sonra kırıpta gidenlere fazla sevgi,kimi sevmeyene bile sevgi hep sevgi,hep sevgi. Peki karşılığında ne aldım?
Kimisinden sevgi kimsinden sebebini bilmediğim halde nefret,kimisinden ise "gidiyorum" kelimesini duydum. Çok kolay dimi bu kelimeyi söyleyipte eylemleştirememek?
Uğraştım hep,fakat kimisi için boşa ugraşmışım onlar dediklerini yapıp gittiler. Ben onları"korkak" diye adlandırıyorum. Gerizekalı bi korkak kitlesi savaşmak yerine gitmeyi seçtiler. Arkalarında bizi veya beni bırakarak. Onları kendime zarar vermekle tehdit ettim. Kendime zarar vermek kolaydı bu bi tür psikoljik oyun aslında. Bitaraftan ona değer verdiğini anlatıyorsun o yarayla diğer taraftan onun sana verdiği değeri anlıyosun.

Geçiyorum vs.vs.

Acı çekin demiştim. Çekin ki ileride güçlü olun demiştim. Acı çekin hep çekin sefalet içinde hemde ama hiç umudunuzu kaybetmeden, hiç kendinizi kaybetmeden, gözünüz kapalı birşekilde yolunuzu bulmaya çalışın. Zor yolu seçin taşlı olan yoldan gidin. Kolayı seçmek sizi diğer insanlardan farksız olduğunuzu gösterir. Kimse bu insanlara benzemek istemez diye düşünüyorum.

Vicdansız ve merhametsiz olmayın. "BENİM GİBİ".

Zamanında o 5 insana yaptığım şeyler yüzünden vicdan azabından kurtulamadım pesinizi asla birakmaz asla!!! Gülmeye çalışırsınız ama mani olur yaşamaya çalışırsınız aklınıza gelir, ölmek istersiniz karşınıza çıkar onada mani olur eliniz kolunuz bağlı yaşarsınız şu lanet olası dünyada.

İnsan canı yakmayın!
İster düşman ister dost ister faili meçhul birisi. Kimsenin canını yakmayın,kufredin ama yakmayın. Alın size sebep,hayata tutunmak için bi sebep. Siz parçalanın karşınızdaki üzülmesin. Kısacası insanlar için yaşayın. Kötü oldugunuzda iyim deyin. Yalan soyliceksiniz ama onları uzmemek icin bu yalan. Yalandan gülün...

Suskun kalmayın!!
Sevdiğinizi söyleyin,kaybetmeyin kimseyi..

Gidiyorum demeyin!!
Kalıp savaşıcam deyin,
Deyin ki; insanlar size hayran bakışlarını yoneltsin. Güçlüsünüz.......

Ben iyim tşkler :)

                                           ''•°||ARIZA!||

YENİDEN..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin