Kapak için teşekkür ederim kuzucuğum @mervenur3866
''Baba,gitme ne olur.Yalnız bırakma beni...Baba...Baba...Gitme...''
''Çok uzaklara gitmiyorum meleğim.Ben senin her zaman sol yanındayım.Bunu sakın unutma.''
''BABA!''
O an yataktan öyle hızlı uyandım ki kan ter içinde kaldığımın bile yeni farkına varıyordum.Yine aynı şeyler oluyordu işte...
🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Ben Alya Solmaz.19 yaşındayım.Annem ünlü bir beyin cerrahı,babam ise geçen sene yaşadığı bir trafik kazası sonucu vefat etti.Babamı kaybettiğim zaman kendimi hayattan soyutlamıştım.Kimseyle hiçbir şekilde iletişime geçmiyordum. -annemde dahil olmak üzere-Sanki bir büyü yapılmışta bütün mutluluğum aniden sönüvermişti.Kalbim paramparça olmuştu, ben paramparça olmuştum.Daha sonra onlarla tanıştım.Onlar kim mi?
Onlar benim olmayan kardeşlerim Ege ve Eylem.Onları anlatmaya kelimeler yetmez ki.O zor zamanlarımda onlar vardı yanımda.Ağladım omuz oldular,güldüm sebep oldular.
Ege...Bizimle aynı yaşta olmasına rağmen bize abimizmişcesine davranıyor.Yani bizim bir abimiz olmayabilir ama Ege bunun eksikliğini yaşatmıyor bize.
Bir abim olmasını çok isterdim tabi.Beni kıskansaydı,korusaydı tüm kötülüklerden.Yeri geldiğinde kavga etseydik,yeri geldiğinde dertleşseydik.Ama hepsinden de öte bir abim olsaydı...
Eylem...Sus dendiğinde susmayan,varolan tüm sinirini veya heyecanını çenesine vuran,sırf bir dedikoduyu kaçırmamak için kızlar tuvaletinde konuşulan dedikoduyu dinlemek amacıyla derse geç kalıp,yok yazılan biridir Eylem.Hoca kızınca da''Gıybet kötü birşey değil ki hocam.Kızlar arasında bilgi paylaşımı sadece,''diyerek zaten kızmış olan hocayı kırmızı bir boğaya çeviriyor.
Çok sevdiğim bir söz var;
''Ben dostlarımı ne aklımla, ne de kalbimle severim. Olur ya kalp durur, akıl unutur. Ben dostlarımı ruhumla severim, o ne durur ne unutur.”
Onlar bu dünyada ''dost'' kelimesinin hakkını veren nadide insanlar,onlar iyi ki varlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensizliğe Mahkum
JugendliteraturHayatta güvendiği tek erkeği,tek dayanağını kaybeden Alya bakalım başına gelecekler karşısında nasıl önlemler alacak? Kadınlara karşı hiçbir güveni olmayan,aşka inancını yitiren Alaz'ın o çelikten duvarlarını yıkacak biri çıkabilecek mi karşısına...