Sen uyurken gözlerinin derinliklerine daldım, ama en çok da sensizliğime yandım, seni sensiz beklerken. Hiç üşenmeden seni yazdım, yazmayı seni anlatırken, okumayı da sana yazdıklarımı hecelerken öğrendim.
Beni o kadar fazla hasretle bekletme sakın.Saçlarının kokusu geliyor kilometrelerce uzaktan lodos gelir gibi.Ben okyanusun ortasında bir balıkçı , sen ise okyanusun ta kendisi. Sevdanın tarifi , ileride çocuklarımın annesi.Ben yazıyorum evet nedenini sorma.Sana olan sevdamı en iyi bu şekilde anlatıyorum.Dünyada ki en şanslı insana örnek ver deseler.Kesinlikle kendimi seçerdim.Nedenini sorma zaten cevabı cümlelerde gizli.Baktıkça yüzüne gözlerim doluyor , aşkı tadıyorum , seni tanıyorum ve hep benim lesin . Gece hüzün çöktü yine yanımda sen olmayınca sigarayı gerçekten fazla içer oldum.Duvarlar üstüme geldikçe ben izmarit söndürüyordum.Ne yapayım bu kadar da güzel olmak zorunda mıydın ? Belkide saçlarını hasretle koklayacağım.
Boş bir sokakta seni aramak dedikleri bu olsa gerek. Tek bir ses, tek bir ayak izi yok. Ben hala senden bir parça bulmaya çalışıyorum geceleri bu boş sokaklarda. Seni sevebildiğim kadar sevmek istiyorum. En sonuna kadar sevmek, iliklerime kadar sevmek, damarlarımdaki kanın akışını hissedercesine sevmek istiyorum. Seni sevmekten başka hiçbir işle boğuşmak istemiyorum Aklımda, ruhumda bedenimde sadece senin düşüncen yer alsın istiyorum Seni seviyorum.
Sen kendini en özel hissetmesi gereken kadınsın. Sen ateist bir insanı Allah aşkıyla donatırsın. Sen elinin değdiği her yere dua okunansın sen iyi ki hayatımda varsın.
Yerle gök yarılsa ikiye yada gece gündüz bölünce orata yerinden sadece sen kalacakmışsın gibi geriye. Sensiz bir hayat düşünülemez sevgili. Kalbin atmaya devam etse etmese, sanki varlığın hep benimle. Sen nefesi tükenmeyecek gibi güçlü, hiç yaşlanmayacak birisin be sevdiğim
Allahım ya o kadar güzel olur ki bi çocuğumuz olsa onun sesinden geceleri uyuyamasak hayal etmesi bile bir başka aynı bardaktan su içsek sesin seninle uyansam ve yine senin sesinle uyusam bana bağırsan çağırsan inan bana sesim çıkmaz o kadar seviyorum seni vazgeçmeyecek , pes etmeyek , karşıma ne çıkarsa çıksın durmayacak seni bırakmayacak kadar çok seviyorum
Rabbim e binlerce kez şükürler ediyorum.Gözlerim doluyor yine sen olmayınca babandan isteyeceğim seni her ne kadar utansam da.