Събота вечер. Вечер в която повечето младежи излизат и се забавляват в клубовете.
От най-популярния клуб в Сеул се чуваше силна музика. Хората в него танцуваха и миризмата на най-различен алкохол се разнасяше из въздуха. От най-евтиния до най-скъпия.
Повечето хора или бяха на дансинга или гледаха танцьорките, за да могат поне малко да задоволят своите нужди.
На големия барплот нямаше толкова много хора. В единия край седеше млад мъж на 27 години, държейки вече почти празната си чаша с уиски и двете бучки лед които почти се бяха стопили. Движеше в кръг бавно и внимателно ръката която държеше чашата му.
Той носеше името Kim Taehyung. Имаше кафява и мека коса, както и кафяви топли очи.
Kim беше дошъл в този клуб, за да
може малко да се отпусне и да премахне стреса от своето тяло.И не, не беше дошъл за да прави секс с някого, а просто да изпие една или две чаши алкохол.
Беше леко стресиран, защото със започването на седмицата щеше да започне новата и първата си работа. Притесняваше се от това дали децата с които той щеше да работи щяха да го харесат, както и начина му на преподаване. Точно така, той щеше да става учител. Учител по литература, за да сме по-точни. От дете Тае обичаше литературата и искаше да я споделя с някого, затова каква по-добра възможност от това да бъде учител.
Както си седеше и гледаше в чашата си, едно момиче седна на празното място до него. Тя имаше руса коса и носеше черна прилепнала рокля без презрамки, а горната половина на роклята й имаше цип.
Тя сложи ръката си на неговата свободна и започна да говори с леко мазна усмивка на лицето си.
- Хей, сладур! Чудех се искаш ли да ме почерпиш с едно, а после ще ти се отплатя по най-хубавия и задоволяващ начин?
Младият мъж леко се усмихна. Той виждаше, че момичето е може би с десет години по-млада от него. ,,Още едно непълнолетно ,,дете" е влязло с фалшива лична карта, а?" мислеше си той.
- Виж, млада госпожице, не знам какво правиш тук, като си личи че си непълнолетна. Но аз нямам желание да ти поръчвам каквото и да е било, камо ли да спя с теб, затова по-добре се прибирай!
,,Госпожицата" видимо се ядоса от думите на Тае и стана от мястото си насочвайки се към другия край на барплота.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Switch? [one shot] [✔]
ЮморВсеки един от нас знае какво може да ни причини алкохола. Но някой вярвал ли е че алкохола може да направи толкова голяма поразия? Kim Taehyung на 27 години попада в тялото на 17 годишния Jeon Jungkook. Дали ще успеят да си върнат телата?