İlk okula başlayışım bu gün olmuştu. İlk defa annem benimle ilgilendi. İlk defa hemde ❤️ Annem saçlarımı ördü paket lastiği ile topladı. Babam ise elindeki şişeyle "Kız okula gitmiceksin bana hizmet edeceksin " diyordu. Annem babama : Bu kız sana çalışmıyor Nazmi! Git kendine başka hizmetçi bul' demişti. Babam kalkıp annemi dövmüştü. Ben gene masanın altına saklanıp ağlamıştım. Okula gitmiştim . Fakat tüm moralim alt üst olmuştu. Eve geldim. Annemin gözleri yara bere içindeydi. Çok üzüldüm. Sarıldım ona . Artık o Nazmiye baba demek istemiyordum . Annem bana : İyiyim kızım sen merak etme ' demişti. Ama hiç iyi değildi...
İŞE BAŞLAMA ✍🏻
Babam beni işe sokmuştu. Tekstil firmasında çalışıyordum. Boş Zaman'larımda çizim yapıyordum. Bir Ada'm içeri girmişti. Çok zengindi. Adam beni görmüştü. Çizimlerimi de görmüştü. Çizimlerimi inceledi. Çok beğendi. Bana : Bizim yanımızda çalış demişti . Bende kabul etmiştim. Gittim ve çizimlerimi oradaki çalışanlara göstermemi istemişti. Çalışanlar çok beğenmişti. Günlük 1600 TL kazanıyordum. Kazanıcımdan babama bahsetmedim.
BABAN GELSİN 🙎🏼
Patron bana baban gelsin görüşmek istiyorum seni yurt dışında eğitim görmeni istiyorum demişti . Çok sveinmiştim. Amerika'da eğitim görmek hayalimdi. Sonra bende " Babam çok iyi değil aile içi şiddet görüyorum demiştim.' Patron çok üzülmüştü. Aile sığınma evinden yetkililer bizim eve gelmişti. Annem durumu anlattı. Babamı tutukladılar. Çok sevinmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Vadisi 🌝🌚✨
ChickLitBir kıdemli gece kızının ; yaptığı yenilikler, hayatına yeni bir sayfa açması.🌷