Capitolul 1

41 4 0
                                    

-Hei... aici este sala de dans ? ( intreb eu nedumerita vazand numai baieti in jurul meu).

-Ti se pare cumva ca aici este sala de dans ? ( imi spune unul dintre baietii din camera,care parea atat de fitos incat nu stiu cum de avea prieteni )

Fac cativa pasi inapoi si ies grabita din incapere ducandu-ma sa - i povestesc prietenei mele ,ce se intamplase.

- Ivvy, nu o sa iti vina sa crezi ce mi s-a intamplat!!
-Ce?
- Căutam sala de dans si am intrat intr-o cameră cu baieti , apropo unul dintre ei era atat de frumos, niste ochi caprui , parul lui atat de perfect,inalt .. in fine ,unde ramasesem? A, da . Imi spune cu un aer de superioritate ca,, -ti se pare ca aici e sala de dans?".
E insuportabil , ce cauta el in aceasta tabara?
-Aaa, cred ca vorbesti despre Nate, este cu un an mai mare decat noi , invata la Universitatea Nationala de Muzică.
- Si ce cauta in aceasta tabara?
- Vine in fiecare vara aici, canta la chitara.
-Mai bine mergem la cursul de dans , nu mai vreau sa aud nimic de acest Nate. (Ii spun eu foarte hotarata)

Ajungem in sfarsit in sala de dans unde profesorul Adam ne astepta incantat.
Era si nesuferitul de Nate.
- Copii, vreau sa vad cate o pereche fata-baiat , pentru a vedea ce stiti voi atunci cand vine vorba de dans.

Toti iși gasise pereche, pana si prietena mea Ivvy, numai eu nu .
- Se pare ca am ramas singurii fara pereche!(imi spune vocea din spatele meu)

*Nu pot sa cred cat de ghinionista puteam sa fiu,era chiar Nate, baiatul pe care nu puteam sa il suport.
- Eu nu fac pereche cu tine nici moarta .
- nu ai de ales, suntem singurii fara pereche . (Imi spune Nate ranjind in coltul gurii).

-Haideti, va rog . Fiecare la locurile lor , nu avem timp de stat , vreau sa vad ce stiti.
Nate si Sofia, voi incepeti !( spune domnul Adam, foarte hotarat)
- Imi place cand am dreptate.
- Hai, taci si danseaza!(ii spun eu foarte nervoasă).

Trebuia sa recunosc , dansa atat frumos, fiecare miscare a lui ma facea sa rosesc si nu puteam sa imi explic de ce.
La sfarsitul melodiei , am ramas blocati pentru cateva secunde, Nate se uita in ochii mei si eu in ochii lui , parca nu imi mai parea atat de nesuferit.

Gata si ora de dans , aveam restul zilei la dispozitie sa facem ce vrem.
Mă duc cu Ivvy la iaz sa ne racorim putin , si ce sa vezi , era Nate prietenii lui , in pielea goala , tragand dintr- o tigara. Puteam sa ii vad patratelele.
Se uita la mine si imi zambeste, eu ma intorc prefacandu -ma ca nu l-am vazut si intru cu Ivvy in apa.
- Sofiaaa, trebuie sa iti spun ceva , sunt impreuna cu prietenul lui Nate, il cheama Max.
-Ceee , esti nebuna ? De ce nu mi - ai spus pana acum ?
-Nu stiam cum vei reactiona si in plus nu este nimic serios, deocamdata.

Suntem intrerupte de Nate si Max.
- Buna fetelor, diseara se da o petrecere in tabara, ce ziceti , veniti? (Intreaba Nate, tragand din tigara )

- Normal ca venim , zice Ivvy vorbind in numeele meu .
Astept sa plece baietii si o iau la rost pe Ivvy.
- Eu nu merg la nicio petrecere , sa fie clar.
Nu am ce cauta la petrecerea lui Nate.
-Haii, te rogggg ,fa -o pentru mine.
- Am zis Nu .
- Te rog, te rog, te rog , niciodata nu ti-am cerut nimic .

-Fie....dar asta e prima si ultima data cand mergem la vreo petrecere organizata de Nate si prietenii lui.

Trebuia sa ne pregatim de petrecere, nici nu stiam cu ce sa ma imbrac. Imi iau o pereche de pantaloni scurti, un tricou cu sandalele mele preferate  si plec  cu Ivvy la ,, renumita petrecere".

-Ma bucur ca ati venit !

-Bineinteles ca am venit , iubitule !( ii spune Ivvy lui Max )

-Sofia , te superi daca ma duc cu Max sa ne plimbam ?

In ritm cu muzicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum