*Lana*
Intru in camera,imi arunc valizele langa pat dupa care trantesc usa in urma mea.Privesc in jurul meu si observ ca e mai curat ca niciodata.Mai mult ca sigur a trecut menajera pe aici inainte sa ajung eu si a aranjat totul.
Isabelle stie cat urasc sa mi se umble prin lucruri si tot nu renunta la femeia asta .Ridic repede pernele sa vad daca agenda mea e la locul ei obisnuit si o gasesc.Praful s-a asternut in strat subtire pe coperta din piele maron inchis.O ridic sa o sterg si o pun la loc.
Cand se izbeste de pat una din fotografiile vechi iese din spatele copertii. E una pe care nu am mai vazut-o pana acum.O intorc sa ma uit la data insa pe ea nu scrie decat niste nume pe care nu le-am auzit niciodata alaturate numelui meu.Anul 2001.Nu ai vazut niciodata poze cu tine atat de mica.Sa nu mai zic de albumele cu toate pozele de la botez si de cand erai bebelus care au ars in mod misterios...
Hai sa nu ne grabim sa tragem concluzii pana nu suntem sigure de ceva ,tampi.Acum ideea cu albumele imi urla in urechi și incerc sa ma conving ca ce a spus Isabelle e adevarat si ca albumelle nu s-au pierdut,ca de fapt ele nu au fost niciodata la ea.
Pai nu au fost si tu stii asta de cativa ani.Stii ca ea te-a infiat.Ea si Luke te-au dorit pe tine mai mult decat orice pe lume.
Stiu,dar ce nu inteleg08<,este de unde a aparut poza asta acum si aici.,din moment ce ea a sustinut ca nu are poze cu mine de cand eram mica.
Pai tot ce ai de facut este sa o intrebi
Da dar nu asa,nu acum,nu dupa cate au facut ei pentru mine.In minte imi vine ziua in care mi-au spus ca m-au adoptat si tot ce mi-au spus atunci.
-Lana,un copil adoptat este un copil dorit si iubit mai mult decat orice pe lume si de catre Dumnezeu dar si de catre parintii lui.
-Nu inteleg .Cum sa fie iubit de parintii lui daca ei l-au abandonat?
-Pitico,parinti iti sunt cei care te cresc,bine?
-Bine
-Asa si ca sa iti dovedesc am impresia ca am vazut un magazin prin preajma cu inghetata cu aroma de zmeura
-Yayy zmeuraaa.Lupta adevarata se tine cu zmeuraa!am tipat amândoi si el m-a luat in spateAm schitat un zambet larg pe fata cand mi-am amintit de imnul nostru de razboi legat de zmeură.Inghetata cu aroma de zmeură încă e preferata mea,dar si a lui Luke.
Ma ridic din pat si îmi iau pe mine salopeta de blugi scurta.Cobor scarile si inchid usa in urma mea.Intru in bucatarie si imi apas piciorul pe bucata din plastic ce deschide coșul de gunoi.Ma mai uit o data la fotografie si ii dau drumul înăuntru.
E devreme iar ei inca nu au ajuns de la lucru.Iar pe Luke sigur l-ar bucura sa fie asteptat cu o caserola de înghețată de zmeura.Si pentru Isabelle o sa spal vasele adunate in chiuveta si o sa ii fac o omleta cu sunca cum ii place ei.
Iau portofelul de langa cuptorul cu microunde si ma indrept spre iesire.Inchid cu cheia pe care o las in caciula piticului de gradina din mijlocul curtii si ies pe strada.Telefonul imi vibreaza in buzunarul de la spate.Il scot si imi verific mesajele.Numar necunoscut.A trimis o poza .Descarc fisierul si il deschid.Bat cu degetele pe ecranul smartphonulu-lui asteptand sa se incarce poza.Focalizez si raman pur si simplu impietrita.E si un text atasat de poza cu iubitul meu sarutand o alta fata."Vor sa isi bata joc de tine. Ai de gand sa le pici in plasa?"Ajung la semafor fix cand se face rosu iar masinile incep sa circule.
Imi inchid telefonul si il pun la loc in buzunar.Fix in momentul in care se face verde mai primesc un mesaj.
"DE CE NU TRAVERSEZI ??E verde".Ma uit in jurul meu dar nu vad pe nimeni.Inaintez precauta pana reusesc sa trec strada apoi intru agitata in magazin.uitandu-ma aproape in permanenta in spate.Cumpar tot ce am scris pe lista si ies si mai repede decat am intrat.De data asta semaforul e verde dar eu traversez Imediat cum pun piciorul pe bordura mai primesc un mesaj si mai ciudat decat cele de dinainte.
"Pazea"iar in spatele meu incep sa se auda tipete si avertizari.
Ma intorc cu fata si reusesc sa vad automobilul ce ma izbeste in plin.Cad la pamant iar plasele imi zboara din maini .Aud produsele zdrobindu-se de asfalt.Sau alea sunt coastele mele..?
CITEȘTI
Lana din dragoste pentru viata
RandomDupa o poveste de dragoste moarta si o cariera aparent solida care s-a prabusit,Lana nu a vazut cale de intoarcere spre o viata normala.Astfel ,o tentativa de suicid nereusita o face sa para mai rau ca niciodata.Oare va reusi iubirea in care Lana n...