Capitolul 5

24 0 0
                                    

Cand a intrat in camera era serios apoi radea din suflet iar acum iar a revenit la seriozitatea care pare ca il reprezinta.
Nu prea mai stiu la ce sa ma astept din partea lui si ma indoiesc ca daca m-ar baga intr-un sac si m-ar arunca in apa, m-as simtii mai captiva decat ma simt acum.Dar nici surprinsa nu as fi.
Nu pot sa imi mai misc mainile si cu atat mai putin picioarele,Iar ochii au ramas fixati pe zeul din fata mea.
Teoretic ar trebui sa ma misc ,sa fug,sa profit ca nu au incuiat dupa ce au intrat asa cum faceau in mod normal.Dar asta era o "ocazie speciala" pentru ei,nu doar o simpla vizita.
FUGI! FUGI! FUGI! Fugi cat te tin picioarele si dispari cat mai repede de aici. Pana sa faca ei primul pas si tu sa ajungi intr-un sac legat la gura ,in portbagajul unui mercedes, in drum spre Minessota.
Shht!Urasc cand creierul meu se amesteca in chestiuni de viata si de moarte.Plus ca imi strica imaginile care se formeaza in minte mea odata cu fiecare parte a corpului pe care o observ.De la parul brunet ciufulit, la ochii albastri,pana la muschii proeminenti de pe spate si patratele.Fiecare amanunt il face sa para de mii de ori mai al naibii de sexy decat deja il consideram.
-Puneti-i catusele si urcati-o in masina in spate.Daca nu sta potolita o sa ii dam niste calmante.
La dracu!
Tu chiar nu vrei sa ma asculti sub nicio forma,asa-i?
Am dat-o in bara si acum nu am decat sa gasesc o cale de iesire.
Mi-am pus ascultatoare mainile la spate asteptand sa imi puna catusele.L-am auzit pe musafir zicandu-le sa imi puna catusele aduse de el si sa ma lase pe mana lui.

Asta suna pervers in atat de multe feluri incat nici nu vreau sa ma gandesc.La ce ghinion ai ,cred ca ai dat de un al doilea Chistian Gray,daca nu chiar o fidela copie a lui.

Daca tu numesti asta ghinion ,nu cred ca mai avem prea multe in comun si sunt dispusa sa ma despart de tine.(chiar daca asta ar insemna sa suport un transplant de creier).

Niciodata nu am avut prea multe in comun,scumpo!Treaba mea e sa te tin departe de belele.Dar daca vrei divort,divort sa fie!.

-Sefu,noi vrem doar sa fiti asigurat.Nu vrem ca nemernica sa scape si sa aveti si probleme cu politia.
-Nu va faceti voi griji de politie.
Cei doi nu au tinut cont de de vorbele brunetului si in cateva secunde am simtit materialul rece metalic al catuselor.
-Daca o sa capat iritatii din cauza catuselor o sa platiti.
-Normal printeso!Banuim noi cat de mult iti folosesti mainile in meseria ta.Nu vrem sa le stricam.
-Porci nenorociti!Am mormait cuvinele printre dinti si deja am simtit o palma pe obraz si urma fierminte ce ardea pe fata mea.Nu am ezitat mult si am tras un sut in tibia unuia dintre idioti.
Au vrut sa se repeada din nou asupra mea dar mi-am simtit corpul tras inapoi si lovitura care imi era adresata mine a nimerit in buza brunetului sexy.Imediat ce a primit lovitura a intors-o inzecit s-a intors sa plece.Unul dintre malaci a luat una din barele de metal intentionand să il loveasca in cap ,insa bara a fost prea grea ,capatul celalalt cazand la pamant si secerandu-mi piciorul.Am cazut instant din picioare.
L-am auzit pe adonis injurand in barba dupa care s-a intors spre mine cu cea mai furioasa privirw.De data asta nu era adresata mie.
-Esti bine?
-Ma doare ca dracu.
I-am vazut un zambet conturandu-se pe fata

Lana din dragoste pentru viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum