Haru, toto je přezdívka jednoho slovenského mladíka o kterém je tenhle příběh. Ptáte se kdo Haru je? No ve zkratce se o něm dá říct, že je to otaku s velkou vášní pro yuri a hentai. Ve většině případů správný úchyl se kterým je sranda ale umí i pořádně vytočit. Je to takový protipól mě (Takumy) a naší společné kamarádky Tenshi protože nenávidí yaoi které my dvě tolik zbožňujeme. To je asi ve zkratce vše co bych o něm řekla a jde se na příběh.
Haru: Stejně jako každý den jsem hledal nějaký anime které bych mohl zkouknout a zaujalo by mě. Společnost mi dělali moji domácí mazlíčci. Kočka jménem Džidži a pejsek plemene yorshirský teriér který se jmenuje Cherry. Už pár dní jsem měl při venčení pejska takový neblahý pocit jako by mne někdo sledoval ale pořád jsem si říkal, že to bude asi paranoia však kdo by mě taky sledoval ne? Byl už večer a tudíž čas na poslední večerní procházku aby se mi tu Cherry nevydělal v bytě. Připnul jsem jej tedy na vodítko aby mi někde neutekl a všiml jsem si, že ještě budu muset skočit na nákup. Povzdechnu si ale je to prostě nutnost no. Naštěstí k obchodu jsem to neměl tak moc daleko takže aspoň nějaký plus. Rozhodnu se pro obvyklou trasu procházky která stejně vede kolem obchodu. Před obchodem jsem Cherryho přivázal a doufal jsem, že aspoň uvnitř se zbavím toho blbýho pocitu který se znovu dostavil. Netrvalo dlouho a měl jsem nakoupeno, s taškou jsem vyšel ven ale najednou mi někdo něco přimáčknul zezadu na pusu a další o čem vím je jenom temnota. Když jsem se po nějaký době probudil tak se chci rychle posadit ale zjistím, že jsem přivázaný k něčemu měkkému zřejmě posteli. A aby toho nebylo málo jsem naprosto nahý! Začnu sebou škubat v zoufalé snaze se osvobodit, klidně bych i řval ale mám v puse roubík takže se zmůžu jenom na huhlání a mumlání. Po chvíli se přede mnou objeví temná postava. Nevidím osobě do tváře ale to co vidím mě vyděsí a byl bych radši kdybych to neviděl. Osobou je totiž muž, který tu přede mnou stojí nahý a hlavně vzrušený.... Chce se mi zvracet! Muž nic neřekne a i přes moje chabé protesty se mne začne dotýkat. Začne u bradavek které jemně mne v prstech, mezitím co mě líbá na břiše. Odtud postupuje níž až ke vstupu do mého těla. Po nějaký době svojí obranu vzdám ale jakmile si mě začne připravovat a strkat do mě prsty začnu sebou znovu mrskat a celý se stáhnu. Ani to však muže nezastaví. Prudce si mě přetočí na břicho až zakňučím bolestí z protočených rukou. Na svém pozadí pocítím první ránu až tlumeně vyjeknu. Po této následuje ještě několik dalších až se mi z očí spustí slzy. Takové ponížení bych si před tímhle dnem nedokázal ani představit. Když jsem si jistý, že už musím mít zadek rudý jako pavián tak můj neznámý,skrytý trýznitel konečně skončí. Už už si chci oddechnout ale bohužel pro mě nastane něco daleko horšího než do teď. V tuhle chvíli bych byl za ty rány dokonce vděčný. Jeho obrovská chlouba se totiž začne tlačit do mých útrob. Chci ječet, kopat, bránit se prostě cokoliv co by jej zastavilo ale jsem paralyzován šokem a tou nesnesitelnou bolestí. Jediné na co se tedy vzmůžu je brek a tlumené vzlykání. Konečně ucítím jak do mě zasunul celou délku svého mužství. Vůbec na nic však nečeká a ihned začne přirážet. Neskutečně to bolí a cítím i krev vytékající z mého natrženého zadečku. Ani nevím jak dlouho to trvá... možná vteřiny či minuty ale pro mě je to jako by se zastavil čas a moje bolest neměla nikdy skončit. Konečně se po pro mě nekonečné době se zasténáním udělá a já se propadnu do slastné náruče bezvědomí s celým tělem rozbolavělým. Když se probudím tentokrát je to tím, že mě něco či spíše někdo olizuje na tváři. Pootevřu opuchlé oči a uvidím, že jsem doma a na tváři mě olizuje můj milý Cherry. Možná bych tohle všechno co se stalo považoval jenom za blbej sen kdyby mě však po pohnutí nerozbolela celá dolní část těla a neucítil jsem se něčím ulepený. Okamžitě mi dojde, že se to všechno doopravdy stalo a bohužel to žádný sen nebyl. V tu ránu se mi zvedne žaludek a já se co nejrychleji dostanu na záchod kde začnu zvracet. Poté se odeberu do sprchy a snažím se ze sebe smýt celé tohle ponížení z toho, že jsem byl znásilněn a navíc ještě chlapem!
Takuma: Dopíšu povídku a ještě jednou si jí po sobě přečtu. Ano moje zvrhlost a škodolibost byla uspokojena. „Tak co na to říkáš?" napíšu Haruovi a přepošlu mu povídku. „Robíš si zo mňa prdel? Neopovažuj sa takú kravinu vydať!" přijde mi vzápětí odpověď ale já se pouze potutelně ušklíbnu a vydám celé tohle na Wattpad pro to abych ho pozlobila a nasrala.
ČTEŠ
Haruovo poprvé
Short StoryPovídka o jednom klukovi co býval mým kamarádem než se ukázalo jaký nehorázný idiot to je. Jakožto fujoshi mě naštvaly jeho kecy o gayích jak by měli všichni chcípnout a proto vznikla tahle povídka. Doufám, že alespoň někoho pobaví stejně jako mě ba...